Κατασκευή ιστοσελίδας. Απλή υπόθεση ή κρίσιμο εργαλείο;

Η κατασκευή μίας ιστοσελίδας, πολύ συχνά παρουσιάζεται ως απλή υπόθεση. Αν κάποιοι σας πείσουν για αυτό, το αποτέλεσμα για την εταιρία σας θα είναι μία τυπική ιστοσελίδα, που θα υπάρχει στο διαδίκτυο · μία, ανάμεσα σε πολλές άλλες, επειδή απλώς το προβλέπει η ανάπτυξη της τεχνολογίας ή γιατί το επιβάλλει ο ανταγωνισμός. Αυτό όμως επιθυμείτε για την επιχείρησή σας; Ή μια σελίδα – εργαλείο για την επίτευξη των στόχων σας, που εκφράζει τις αξίες της εταιρίας σας διαχρονικά, προσελκύει τους χρήστες του διαδικτύου, είναι λειτουργική και τους βοηθά να παραμείνουν περισσότερο χρόνο, χαρίζοντας τους μία ευχάριστη εμπειρία;

Μία ιστοσελίδα χτίζεται σωστά με βάση τους δικούς σας ξεκάθαρους στόχους και με την επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη.

H HELLENIC TECHNOLOGIES επενδύοντας στην τεχνογνωσία και στελεχωμένη από μια ομάδα συνεργατών, που  διακρίνονται για την εξειδικευμένη γνώση, τον ενθουσιασμό και την αγάπη για τη δουλειά τους, κατάφερε πολύ σύντομα να γίνει μια από τις πιο καινοτόμες και υπεύθυνες εταιρίες στην κατασκευή ιστοσελίδων, αναλαμβάνοντας μικρά και μεγάλα projects.

Τα στελέχη της, προγραμματιστές, web designers, κειμενογράφοι περιεχομένου διαδικτύου και άτομα με εξειδίκευση στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, παρακολουθούν τις εξελίξεις διεθνώς και τις προσαρμόζουν πρώτοι στην ελληνική αγορά, προτείνοντας λύσεις που βοηθούν τους πελάτες της να διαφοροποιούνται από τον ανταγωνισμό και να επιτυγχάνουν τους στόχους τους.

Κατασκευή ιστοσελίδας ux

Αρχικά βήματα για να την κατασκευή μιας ιστοσελίδαςΗ ιστοσελίδα που θα φτιάξετε, θα πρέπει να εκφράζει εσάς, να σας εμπνέει, να προβλέπει τις δικές σας ανάγκες.

Κατανοήστε

Κατανοήστε και αποσαφηνίστε τους στόχους της ιστοσελίδας σας. Σκεφτείτε για ποιο λόγο θέλετε μια σελίδα στο διαδίκτυο και τι θέλετε να πετύχετε μέσα από αυτή.

Αναζητήστε

Αναζητήστε φωτογραφικό υλικό, που έχετε στη διάθεσή σας. Σκεφτείτε πρόσθετο υλικό που θα πρέπει να συμπληρωθεί με μια νέα ενδεχόμενη φωτογράφιση. Εμείς από την πλευρά μας είμαστε σε θέση να προμηθευτούμε φωτογραφικό υλικό από φωτοθήκες και να συμπληρώσουμε τις ελλείψεις σας.

Σκεφτείτε

Σκεφτείτε πως θα θέλατε να είναι η ιστοσελίδα σας. Αφιερώστε χρόνο για έρευνα και εντοπίστε ιστοσελίδες που ξεχωρίζετε και σας εμπνέουν.

Συγκεντρώστε

Συγκεντρώστε το απαραίτητο και κατάλληλο περιεχόμενο που έχετε στη διάθεσή σας. Αν χρειαστεί προσαρμογή στα δεδομένα της ιστοσελίδας, μπορούμε να σας βοηθήσουμε με εξειδικευμένο κειμενογράφο της εταιρίας μας.

Δημιουργήστε

Δημιουργήστε έναν όσο το δυνατό πιο λεπτομερή χάρτη της ιστοσελίδας σας. Σκεφτείτε ποιες σελίδες και υποσελίδες θα χρειαστείτε και το περιεχόμενο που θα πρέπει να περιέχει η κάθε σελίδα.

Επιλέξτε

Επιλέξτε τη δομή και τον τύπο της ιστοσελίδας που θα σας άρεσε περισσότερο για να τον συζητήσουμε μαζί.

Συνεργαστείτε

Εαν δεν διαθέτετε Brand Manual, συνεργαστείτε με το γραφίστα ή τη διαφημιστική σας και αποσαφηνίστε όλα τα εικαστικά στοιχεία που συνθέτουν την εταιρική σας ταυτότητα (λογότυπο, χρωματικές παλέτες, διαστάσεις, κατάλληλα εικαστικά κλπ). Ανεξάρτητα από την προσωπική σας αισθητική, πρέπει αυτή να είναι εναρμονισμένη εικαστικά με την υπάρχουσα εταιρική ταυτότητα που έχετε ήδη χτίσει.

Αποφασίστε

Μελετήστε και αποφασίστε αν το κόστος αυτής της ενέργειας θα έχει πραγματικό όφελος για εσάς και πως θα γίνει απόσβεση από την επένδυσή σας αυτή.

Γιατί να φτιάξω μια σωστή ιστοσελίδα;

Πολλές φορές ίσως έχετε αναρωτηθεί: Γιατί να φτιάξω μια ιστοσελίδα; Γιατί να μπω στον κόπο και τα έξοδα; Μήπως επειδή έχουν όλοι; Επειδή συνηθίζεται; Σίγουρα όχι για όλα αυτά, αλλά γιατί είναι απαραίτητη.

Χωρίς την ιστοσελίδα, η επιχείρηση σας «δεν υπάρχει». Είναι το διαβατήριό σας απέναντι στους πελάτες σας ή ακόμα και στις ξένες αγορές. Μπορεί να φαίνεται παράξενο, αλλά αν κάποιος σας αναζητήσει και δεν έχετε ιστοσελίδα, θα αμφισβητήσει ακόμα και την ύπαρξη της εταιρίας σας. Όπως αν προσπαθούσατε να ταξιδέψετε χωρίς διαβατήριο.

Οι μεγάλες και επιτυχημένες εταιρίες το γνωρίζουν καλά και για αυτό δίνουν ιδιαίτερη έμφαση και προσοχή στην ιστοσελίδα τους.

Τι θα κερδίσω από μία σωστή ιστοσελίδα:

Προβολή

Εξασφαλίζει ολοκληρωμένη παρουσίαση και αποτελεί από μόνη της ένα μέσο προβολής. Διαβάστε 10 αρχές για την σωστή κατασκευή ιστοσελίδας.

Κύρος

Εκφράζει το κύρος, το μέγεθος, την ποιότητα και τις αξίες ενός οργανισμού.

Marketing

Μπορεί να γίνει ένα ισχυρό εργαλείο marketing και να ισχυροποιήσει τις πωλήσεις σας.

Γιατί να δημιουργήσω ξανά μια ιστοσελίδα ενώ έχω ήδη μια;

Είναι αλήθεια πως η τεχνολογία στην κατασκευή ιστοσελίδων, αλλά και στη διαχείρισή τους, αλλάζει συνεχώς και με ταχύτατο ρυθμό. Αυτή που σήμερα θεωρείται τεχνολογία αιχμής, σε λίγα χρόνια θα θεωρείται ξεπερασμένη.

Τι πρέπει να κάνετε, λοιπόν, για να λάβετε τη σωστή και πιο συμφέρουσα απόφαση;

  • Αφιερώστε χρόνο για να παρακολουθήσετε τις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών σας. Θα ήταν δυσάρεστο αυτές να εξελίσσονται και εσείς να μένετε πίσω.
  • Σημειώστε θετικά σημεία από ιστοσελίδες εταιριών, που θεωρείται επιτυχημένα benchmarks, αλλά και κακές πρακτικές άλλων, που θα θέλατε να αποφύγετε.
  • Καταγράψτε τις εξελίξεις της εταιρίας σας και μελετήστε αν αυτές έχουν ενσωματωθεί στην ιστοσελίδα σας ή αν μπορούν να ενσωματωθούν με την υπάρχουσα δομή της.
  • Ορίστε σαφώς τους στόχους που θέλετε να επιτύχετε με εργαλείο την ιστοσελίδα σας.
Digital Marketing

Ακόμα κι αν είχατε φτιάξει κάποτε την ιδανική ιστοσελίδα και είχατε περάσει μαζί της στιγμές δόξας, έρχεται η στιγμή που πρέπει να προσδιορίσετε ξανά τους κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας της, με βάση τα σημερινά δεδομένα:

Πως θα καταλάβετε αν ήρθε η ώρα για αλλαγή

είναι εύχρηστη;

Εξακολουθεί να είναι λειτουργική και σύγχρονη;

είναι responsive;

Προσαρμόζεται σε όλες τις συσκευές (desktop, tablet, mobile);

καμαρώνετε για αυτην;

Αισθάνεστε δυσάρεστα στη σκέψη ότι κάποιος υποψήφιος πελάτης επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας;

είναι εργαλείο marketing;

Μπορεί να αποτελέσει εργαλείο για διαφήμιση στο διαδίκτυο;

Αν η απόφαση που τελικά λάβετε, αποδειχθεί ότι μεσοπρόθεσμα γεννά για την επιχείρησή σας συνεχώς πρόσθετα κόστη, τότε σημαίνει ότι είτε οι στόχοι που θέσατε δεν ήταν σαφώς ορισμένοι ή ότι δε λάβατε τη σωστή καθοδήγηση. Δεν εξοικονομείτε χρήματα διατηρώντας μια ξεπερασμένη για τα δεδομένα της εποχής ιστοσελίδα, ούτε αναβαθμίζοντας την υπάρχουσα με λάθος τρόπο. Αντίθετα, έχετε απώλεια τόσο σε κύρος, όσο και σε πωλήσεις, κάτι που μπορεί να αποτρέψει μία καινούργια, σωστά δομημένη σελίδα. Κάντε μία έρευνα αγοράς σε εταιρίες του κλάδου και απευθυνθείτε σε αυτούς, λαμβάνοντας μία ακόμα γνώμη.

Σύμφωνα με έρευνα της Καθημερινής

«Ηλεκτρονική» ωριμότητα χαρακτηρίζει πλέον τους Ελληνες χρήστες, οι οποίοι αγοράζουν όλο και περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου, ψωνίζουν εν κινήσει κυρίως μέσω κινητού τηλεφώνου, ενώ αυξημένη διαδραστικότητα χαρακτηρίζει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Θέλω μια απλή ιστοσελίδα, υπάρχει κάτι τέτοιο;

H απάντηση σίγουρα είναι απλή. Δεν υπάρχει απλή σελίδα. Υπάρχει κακή σελίδα  και καλή σελίδα. Αποτελεσματική και μη αποτελεσματική, με εύχρηστο ή χαοτικό περιβάλλον. Αυτό δε σημαίνει ότι το απλό είναι αναγκαστικά και κακό. Όμως ένα φαινομενικά απλό αποτέλεσμα, προϋποθέτει σύνθετες και πολύπλοκες διαδικασίες. Μια ιστοσελίδα απαιτεί συστηματική προεργασία και εργασία.

hellenic technologies

Οι οικονομικές συγκυρίες, ωθούν τους ενδιαφερόμενους να καταφεύγουν σε πολύ οικονομικές, απλοϊκές και τελικά μη αποδοτικές λύσεις. Μια ιστοσελίδα, πρέπει να υπολογίζεται ως μια επένδυση που θα αποδώσει στο χρόνο και όχι ως ένα κοστοβόρο πάγιο έξοδο. Μόνο μία λάθος κατασκευασμένη σελίδα, δημιουργεί έξοδα, αντιθέτως μία σωστά κατασκευασμένη σελίδα θα είναι αποτελεσματική και θα αποφέρει έσοδα.

Ζητήστε μας προσφορά για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας απαντώντας στο ερωτηματολόγιο και μάθετε τα ελάχιστα προαπαιτούμενα που χρειάζεται μία ιστοσελίδα.

θέλω καινούργια σελίδα

Πως να διαλέξετε τη σωστή εταιρία Η επιλογή της σωστής εταιρίας για την κατασκευή ιστοσελίδας είναι ο πιο καθοριστικός παράγοντας.

Επισκεφτείτε

Επισκεφτείτε κάποιες εταιρείες και θέστε ερωτήματα. Δείτε το χώρο που λειτουργούν και μιλήστε με τους συνεργάτες τους. Με την εμπειρία σας θα καταλάβετε πότε μια εταιρία εκπληρώνει τις προδιαγραφές που απαιτούνται.

Ζητήστε

Ζητήστε να σας ενημερώνουν αναλυτικά και όχι με όρους που δεν καταλαβαίνετε. Διαπιστώστε αν έχετε ένα κοινό επίπεδο συνεννόησης.

Ενημερωθείτε

Ενημερωθείτε από την εταιρία για το ποιός αναλαμβάνει κάθε κομμάτι της ιστοσελίδας. Δεν υπάρχει ποτέ ένα άτομο που φτιάχνει ιστοσελίδες. Απαιτείται μια ομάδα συνεργατών. Σχεδιαστές, προγραμματιστές, κειμενογράφοι.

Προτιμήστε

Προτιμήστε μια εταιρία που έχει καθετοποιημένες όλες αυτές τις υπηρεσίες και δεν τις αναθέτει σε εξωτερικούς συνεργάτες, γιατί έτσι θα έχει τον τρόπο να κατασκευάσει την ιστοσελίδα σας σε πιο οικονομική τιμή.

Δείτε έργα τους

Ζητήστε να σας δείξουν κάποιες από τις ιστοσελίδες που έχουν κατασκευάσει. Όχι μόνο αυτές που έχουν επιλέξει οι ίδιες να δείχνουν σε πιθανούς πελάτες. Ο επαγγελματισμός κρύβεται σε όλες τις ιστοσελίδες και όχι στις πιο εντυπωσιακές.

Ρωτήστε για τον ανταγωνισμό

Ρωτήστε αν διαχειρίζονται την ιστοσελίδα βασικών σας ανταγωνιστών.

Μάθετε για αυτούς

Ρωτήστε, επίσης, πόσα χρόνια δραστηριοποιούνται στην αγορά. Η κατασκευή και η διαχείριση μιας ιστοσελίδας απαιτεί μακροχρόνια συνεργασία και εταιρείες που έχουν παρελθόν, αλλά και μέλλον.

Γνωρίστε τους πελάτες τους

Και τέλος, αφού γνωρίσετε τους πελάτες τους, ελάτε σε επαφή με τους ίδιους και ζητήστε πληροφορίες για τη συνεργασία τους με την εταιρία που σας ενδιαφέρει

Μη θεωρείτε την ιστοσελίδα σας λιγότερο σημαντική επένδυση από τις άλλες επενδύσεις σας. Αφιερώστε της τον ανάλογο χρόνο σε έρευνα αγοράς.

Ποιους προγραμματιστές και εταιρίες να αποφύγετε;

Για να εξασφαλίσετε ότι δε θα αντιμετωπίσετε προβλήματα ως προς τους χρόνους υλοποίησης του έργου σας, την υποστήριξη και την επίτευξη των στόχων που θέσατε,  η εμπειρία δείχνει ότι κατά την απόφασή επιλογής συνεργάτη θα επωφεληθείτε αν αποφύγετε:

  • Μεμονωμένους επαγγελματίες / freelancers, που δεν έχουν μια μόνιμη και σταθερή ομάδα να σας εξυπηρετήσει. Θυμηθείτε ότι χρειάζεστε το δικό σας σύμβουλο σε βάθος χρόνου!
  • Άτομα του περιβάλλοντος σας, με κριτήριο συναισθηματικούς δεσμούς και όχι με κριτήρια την οργάνωση και την τεχνογνωσία.
  • Εταιρίες ή μεμονωμένους επαγγελματίες του χώρου που διατείνονται ότι η ιστοσελίδα σας για αυτούς είναι μία «απλή υπόθεση» και με πολύ χαμηλό κόστος θα έχετε το αποτέλεσμα που αποζητάτε.
  • Εταιρίες ή μεμονωμένους επαγγελματίες από τους οποίους λάβατε προσφορά με χαρακτηριστικά χαμηλότερες τιμές σε σχέση με την πλειοψηφία των προσφορών που λάβατε. Πολύ πιθανό να μην έχουν προβλέψει βασικά στοιχεία τα οποία και δεν θα συμπεριλάβουν στην ιστοσελίδα σας.
  • Εταιρίες ή μεμονωμένους επαγγελματίες που σας έχουν δώσει χαρακτηριστικά υψηλότερες τιμές σε σχέση με την πλειοψηφία των προσφορών που λάβατε, χωρίς να μπορούν να τις αιτιολογήσουν.
  • Εταιρίες ή μεμονωμένους επαγγελματίες που προσπαθούν να σας εντυπωσιάσουν με τεχνικούς όρους, αλλά αδυνατούν να απαντήσουν με σαφήνεια στα ερωτήματα σας. Η συνεργασία σας με την εταιρία θα πρέπει να έχει βάθος χρόνου και να σας διασφαλίζει ένα επίπεδο επικοινωνίας και συνεννόησης.

τι λένε για εμάς

Κόστος κατασκευής ιστοσελίδας
Μην καταφύγετε σε μια φθηνή λύση ανάγκης, γιατί σε βάθος χρόνου θα αποδειχθεί πολύ πιο ακριβή.

Πολλοί το πρώτο που ρωτούν είναι αν μια ιστοσελίδα κοστίζει ακριβά. Η απάντηση είναι πως η έλλειψη μιας ιστοσελίδας κοστίζει ακριβότερα. Μια ιστοσελίδα μπορεί να κοστίζει από λίγο έως πολύ,  ανάλογα με τις ανάγκες σας και ανάλογα με το πόσο σύνθετη και πολύπλοκη απαιτείται να είναι. Το κόστος είναι επακόλουθο της εργασίας που πραγματοποιείται και δεν πρέπει να είναι ο μόνος καθοριστικός παράγοντας. Εκείνο που έχει μεγαλύτερη σημασία, είναι το κόστος να είναι απόλυτα συμβατό με το αποτέλεσμα.
Δεδομένου ότι τα χρήματα δεν είναι απεριόριστα, μια καλή λύση είναι να δημιουργήσετε με σοβαρότητα και υπευθυνότητα έναν προϋπολογισμό, όπως κάνετε με κάθε σας επένδυση. Είναι καλύτερο να γνωρίζετε και να ελέγχετε το κόστος παρά να βαδίζετε δίχως προγραμματισμό.
Εμείς με υπευθυνότητα θα σας πούμε αν το κόστος συμβαδίζει με αυτό που έχετε στο μυαλό σας για την ιστοσελίδα ή με τις πραγματικές σας ανάγκες.
Είναι καλύτερα να μην ξεκινήσετε κάτι αν ο προϋπολογισμός σας δεν επαρκεί για αυτό που πρέπει να γίνει. Καλύτερα να επανέλθετε σε μια άλλη δεδομένη στιγμή, όταν ο προϋπολογισμός σας θα το επιτρέπει.

Συντελεστές κόστουςΤο κόστος μιας ιστοσελίδας μπορεί να κυμανθεί από πολύ χαμηλά έως και πολύ υψηλά επίπεδα.

Οι συντελεστές που επηρεάζουν και προσδιορίζουν το κόστος είναι:

  • Η πολυπλοκότητα και το μέγεθος της ιστοσελίδας
  • Η επιλογή της τεχνολογίας και του τύπου ιστοσελίδας που θα επιλέξετε. Υπάρχουν «έτοιμες» οικονομικές λύσεις και λύσεις custom made που «ράβονται» στα μέτρα και τις ανάγκες της εταιρίας σας.
  • Το περιεχόμενο, είτε αφορά σε κείμενα, είτε σε εικαστικά και φωτογραφίες που πρέπει να αγορασθούν.
  • Η καθετοποίηση των υπηρεσιών της εταιρίας που θα σας κατασκευάσει τη σελίδα. Η διασπορά σε εξωτερικούς συνεργάτες μπορεί να επηρεάσει σημαντικά το κόστος προς τα πάνω.

Τεχνολογίες που επιλέξαμε για δημιουργία ιστοσελίδων

PHP

Οι πιο διαδεδομένες γλώσσες για τη δημιουργία ιστοσελίδων είναι η PHP και η ASP. Εμείς ως εταιρεία επιλέξαμε την PHP,  γιατί είναι συμβατή με τα πάντα. Μην ξεχνάτε πως ολόκληρο το Facebook είναι γραμμένο σε γλώσσα PHP,  όπως και το 80% των σελίδων στο internet.

WordPress

Σαν σύστημα διαχείρισης περιεχομένου επιλέξαμε το WordPress, το οποίο είναι ανοιχτού κωδικά, που σημαίνει ότι δεν θα έχετε να πληρώνεται άσκοπα πάγια σε commercial CMS. Σκεφτείτε τι είναι πιο δυνατό: μια πλατφόρμα διαχείρισης, η οποία κατασκευάζεται από μια μικρή ομάδα ατόμων ή μια πλατφόρμα διαχείρισης, η οποία υποστηρίζεται από εκατομμύρια προγραμματιστες;

Javascript

Η Javascript είναι μια ευέλικτη και αποτελεσματική γλώσσα που χρησιμοποιείται για να επεκτείνει τη λειτουργικότητα των ιστοσελίδων. Χρησιμοποιείται για οπτικά εφέ και για την επεξεργασία και τον υπολογισμό των δεδομένων. Μπορείτε να δείτε ένα ωραίο παράδειγμα χρήσης αυτής της τεχνολογίας εάν επισκεφθείτε την αρχική μας σελίδα και δείτε πως εναλλάσσονται τα μηνύματα.

Τύποι ιστοσελίδας ανάλογα με τις ανάγκες σας

ΛΥΣΗ 1

Η πρώτη λύση που προσφέρουμε στους πελάτες μας είναι και η πιο οικονομική κάθως δεν απαιτεί την δημιουργία εικαστικού εξ ολοκλήρου από την αρχή. Με χρήση της πλατφόρμας διαχείρισης περιεχομένου WordPress το στήσιμο της σελίδας πραγματοποιείται με βάση διαθέσιμα templates της αγοράς, στα οποία έχετε ελευθερία επιλογής σύμφωνα με το προσωπικό σας γούστο. Αυτό σημαίνει ότι θα έχετε κάτι παραπάνω από μία αξιοπρεπή σελίδα στην οποία θα έχετε τη δυνατότητα να αλλάζετε περιεχόμενο κατά βούληση και να την αναπτύσσετε με ό,τι επιπρόσθετη λειτουργικότητα επιθυμείτε στο μέλλον. Δείτε παρακάτω μερικά από τα πιο πρόσφατα εικαστικά διαθέσιμα αυτήν τη στιγμή:

ΛΥΣΗ 2

Η δεύτερη επιλογή που προσφέρουμε στους πελάτες μας είναι με χρήση έτοιμης πλατφόρμας διαχείρισης περιεχομένου WordPress αλλά με τo template/ux-ui να δημιουργείται από καταρτισμένη ομάδα σχεδιαστών μας σε συνεργασία μαζί σας. Αυτό αποτελεί εξατομικευμένη λύση (custom) με περιβάλλον το οποίο καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες σας. Τα τρία παρακάτω έργα έχουν υλοποιηθεί με αυτήν την λύση:

Marks and Spencer
Marks and Spencer
Lucifair
Lucifair
fasianos
Εικαστικός Kύκλος Σιαντή

ΛΥΣΗ 3

Με σχεδιασμό της ιστοσελίδας εξ ολοκλήρου από εμάς. Τόσο το διαχειριστικό περιβάλλον όσο και τα templates δημιουργούνται εκ του μηδενός. Είναι απόλυτα εξατομικευμένη λύση «κομμένη και ραμμένη» στις ανάγκες σας. Δείτε παρακάτω μερικά custom έργα που έχουμε δημιουργήσει:

Randstad
Randstad
Cheap Hotels
Cheap Hotels
Footwear Shoes
Footwear Shoes

Βοηθήσαμε δεκάδες εταιρίες
να φτάσουν από το μηδέν στο εκατομμύριο

Έφτιαξα την σελίδα μου, και τώρα τι;

Μάθετε πως μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας σε υπηρεσίες και προϊόντα, μέσω της ιστοσελίδας σας σε στοχευμένο κοινό που ψάχνει για αυτά που προσφέρετε.

Αν έχετε φτιάξει τη σωστή ιστοσελίδα, τότε σημαίνει ότι είστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα. Να κάνετε τη σελίδα σας να αποφέρει καρπούς.
Είτε στόχος σας είναι να γίνει το brand σας γνωστό (brand awareness) είτε να αυξήσετε τα έσοδα σας, ήρθε η ώρα να διαφημιστείτε online! Δεν έχει σημασία αν είστε μικρή ή μεγάλη εταιρία ή one man show, υπάρχει χώρος για όλους αν γίνει σωστά η διαφήμιση. Το αν θέλετε ένα μικρό μερίδιο της πίτας ή το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς από αυτό που πουλάτε, εξαρτάται καθαρά από εσάς και το budget που θέλετε να επενδύσετε στη διαφήμιση · εμείς στην Hellenic Technologies γνωρίζουμε τον τρόπο να το πετύχουμε για εσάς, ώστε να μην πάει χαμένο ούτε ένα ευρώ από την επένδυση σας.

Η διαφήμιση και το marketing μέσω διαδικτύου (digital marketing) κερδίζουν διαρκώς έδαφος και αποδεικνύονται ένας πολύ οικονομικός και αποτελεσματικός τρόπος για την απόκτηση μεριδίων αγοράς. Οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα, αναπτύσσονται με ταχύτατο ρυθμό, μεγαλύτερο από το μέσο όρο στην Ευρώπη. Οι αγορές online ανά μέσο όρο, κατά άτομο, στην Ελλάδα φτάνουν περίπου τα 1.273 ευρώ το χρόνο, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη κυμαίνονται γύρω στα 800 ευρώ.

Η εταιρία μας, ως Google Partner διαχειρίζεται μεγάλους και μικρούς λογαριασμούς παρέχοντας υπηρεσίες digital marketing, τόσο σε ιστοσελίδες όσο και σε eShops επιτυγχάνοντας τζίρους χιλιάδων ευρώ το μήνα για τους πελάτες μας.

Google Partner Certifications

digital marketing
Hellenic Technologies is certified as Google Partner

Εαν σας ενδιαφέρει να αυξήσετε τα έσοδα σας online καλέστε μας για ραντεβού

testimonials

επικοινωνήστε μαζί μας

θέλετε να σας να σας καλέσουμε και να μιλήσετε με έναν από τους συμβούλους μας; Αφήστε μας τα στοιχεία σας και θα έρθουμε σύντομα σε επαφή μαζί σας. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μεσώ email αν προτιμάτε.