Γιατί να επιλέξω το WooCommerce?

woocommerce

Επειδή το επιλέγουν όλοι!

Ξέρω τι σκέφτεστε να απαντήσετε: ότι αυτή είναι χειρότερη δικαιολογία στον κόσμο – με το ίδιο σκεπτικό, αν όλοι οι φίλοι σας πέσουν στον γκρεμό, το ίδιο θα πρέπει να κάνετε και εσείς; Είναι αλήθεια βέβαια, ότι όσο και να μη θέλει να το παραδεχτεί κανείς, σίγουρα έχει κάνει πράγματα στη ζωή του, απλά επειδή είχε εμπιστοσύνη, και ακολουθούσε τυφλά τη σοφία του πλήθους.

Παρότι κάποιοι άνθρωποι αμφισβητούν την εγκυρότητα των δεδομένων που προέρχονται μέσω της «ενσωματωμένης» τεχνολογίας, αυτό που θα πρέπει να επισημανθεί δεν είναι τα καθαρά νούμερα, αλλά οι διαχρονικές αλλαγές, αυτές που παρατηρούνται. Υπό αυτό το πρίσμα, η εφαρμογή WooCommerce χαρακτηρίζεται από συνεχή, αξιοσημείωτη ανάπτυξη. Όταν πατήσετε το πλήκτρο συνδέσμου «ολόκληρο το Διαδίκτυο», τα στοιχεία θα σας δείξουν ότι, το 42% των ηλεκτρονικών καταστημάτων λειτουργούν με βάση την πλατφόρμα του WooCommerce.

Αυτό αποτελεί τον πρώτο βάσιμο λόγο, για τον οποίο συνιστάται ανεπιφύλακτα να το εξετάσετε ως επιλογή, χωρίς, όμως, να αποτελεί και τον μοναδικό λόγο. Ωστόσο, αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο, πάνω στον οποίο στηρίζεται η ανάπτυξη επιχειρημάτων υπέρ των υπόλοιπων πλεονεκτημάτων της εφαρμογής…

Η πρόσβαση σε προγραμματιστές του WooCommerce είναι πιο εύκολη.

Είναι γεγονός, ότι η τρομακτική ανάπτυξη του WooCommerce σήμερα, έχει συνδυαστεί με την παράλληλη απόκτηση εμπειρίας από πολλά άτομα, πάνω στην κατασκευή μίας ιστοσελίδας, η λειτουργία της οποίας στηρίζεται στο WooCommerce. Εξυπακούεται, ωστόσο, ότι δεν έχουν όλοι το ίδιο επίπεδο εμπειρίας. Παρ’ όλα αυτά, το σημαντικότερο είναι ότι η σχετική εμπειρία που διαθέτουν στη διαχείριση του WooCommerce είναι πρόσφατη.

Αυτό είναι κάτι που δεν ισχύει απαραίτητα, όσον αφορά άλλα πρόσθετα ηλεκτρονικού εμπορίου για το WordPress, ή ακόμη και λύσεις ανοικτού κώδικα.

Αν ψάξει κανείς στο Upwork, για παράδειγμα, για άτομα, τα οποία διαθέτουν πάνω από 100 ώρες εμπειρία στην εφαρμογή Volusion κατά τους τελευταίους 6 μήνες, ο αριθμός των διαθέσιμων προγραμματιστών είναι 450. Χρησιμοποιώντας τα ίδια κριτήρια αναζήτησης για το WooCommerce, σας δίνει πάνω από 3.000 άτομα.

Είναι επίσης πιο εύκολο να βρείτε ειδικούς

Όταν αναζητείτε προγραμματιστές με πολύ πιο πλούσια εμπειρία (πάνω από 1000 ώρες), οι οποίοι δραστηριοποιούνται κατά την τρέχουσα περίοδο στον προγραμματισμό του WooCommerce, μπορείτε να βρείτε χιλιάδες διαθέσιμους. Αναλόγως του φίλτρου προηγμένης αναζήτησης που χρησιμοποιείτε, θα βρείτε 2 με 3 φορές περισσότερους ειδικούς με αντικείμενο το WooCommerce, από ό, τι αυτούς που εξειδικεύονται στο Volusion ή το Big Commerce.

Μία πολύ καλή επιλογή για κάποιον που αναζητεί προγραμματιστές WooCommerce, είναι να επισκεφθεί την ιστοσελίδα μας και να μελετήσει τις υπηρεσίες που προσφέρουμε μιας και ειδικευόμαστε στο κομμάτι του WooCommerce.

Το όφελος που μπορεί να αποκομίσει από τη συνεργασία μας είναι η βοήθεια στην κατασκευή κάθε είδους ιστοσελίδας, και φυσικά, η δημιουργία εισοδήματος από το διαδίκτυο.

Το WooCommerce γνωρίζει ότι όλες οι ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορείου δεν είναι ίδιες

Όταν αρχίσετε να μιλάτε με άλλα άτομα, σχετικά με τον τρόπο που θέλουν να κερδίσουν χρήματα στο Διαδίκτυο, θα διαπιστώσετε ότι δεν ασχολούνται όλοι με την πώληση ενός συγκεκριμένου είδους – για παράδειγμα, δεν πουλούν όλοι κοντομάνικα μπλουζάκια. Υπάρχουν κάποιοι που πουλούν συνδρομητικές  υπηρεσίες. Άλλοι πουλούν υλικά αγαθά. Ορισμένοι πουλούν πρόσβαση σε μέσα, ή κατέβασμα αρχείων ή εφαρμογών. Επίσης, άλλοι διαχειρίζονται ιστοσελίδες μελών ή παρέχουν μαθήματα στο Διαδίκτυο.

Το WooCommerce τους υποστηρίζει όλους αυτούς, χωρίς καμία απολύτως εξαίρεση. Αυτό είναι κάτι που δεν ισχύει για όλες τις λύσεις που υπάρχουν διαθέσιμες στην αγορά. Πολλές από τις πιο παλιές πλατφόρμες έχουν κατασκευαστεί για υλικά προϊόντα με διάφορες παραλλαγές (π.χ. κοντομάνικα μπλουζάκια).

Αυτό, στο οποίο αποσκοπούν, και περιμένουν από εσάς, είναι να προβείτε στην αποστολή κάποιου προϊόντος. Αν τους ζητήσετε, όμως, να παρέχουν προστασία για σελίδες περιεχομένου, τότε θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα.

woocommerce

Το περιεχόμενο οδηγεί σε πωλήσεις

Σίγουρα, αυτή η αιτιολόγηση ακούγεται αυθαίρετη, χωρίς να στηρίζεται φαινομενικά πουθενά. Αν, όμως, είστε κάποιος που διαχειρίζεται τη λειτουργία κάποιου καταστήματος, τότε θα γνωρίζετε πόσο σημαντικό είναι το περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας. Θα πρέπει να γράφετε μεγάλο όγκο άρθρων, ώστε να τροφοδοτείτε την ιστοσελίδα σας, αντίθετα με ό, τι μπορεί να πιστεύατε, καθώς οι ιστορίες είναι αυτές που οδηγούν στην πώληση προϊόντων. Αυτό σημαίνει, επίσης, ότι χρειάζεστε ένα ιστολόγιο, ή μία ιστοσελίδα περιεχομένου.

Δυστυχώς, οι περισσότερες από τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που υπάρχουν στην αγορά, δεν είναι βελτιστοποιημένες για περιεχόμενο. Έτσι, καταλήγετε να δημιουργήσετε μία ανεξάρτητη, και κατά κάποιον τρόπο, ασύνδετη ιστοσελίδα με περιεχόμενο, με την ελπίδα ότι μπορεί να κάνετε κάποια μαγικά κόλπα, ώστε τα άτομα που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας να μεταβαίνουν αυτόματα, από το περιεχόμενο, στο καθαρά εμπορικό κομμάτι, και αντίστροφα.

Τα χαρακτηριστικά και οι δυνατότητες ενσωμάτωσης δε τελειώνουν εδώ!

Όταν αρχίζετε να εξετάζετε κάθε διαθέσιμη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που υπάρχει στην αγορά, και σκέφτεστε, κατά πόσο είναι λογικό να επιλέξετε το WooCommerce, σύντομα θα ανακαλύψετε, ότι μέχρι και αρχάριοι στο ηλεκτρονικό εμπόριο το έχουν ενσωματώσει στην ιστοσελίδα τους. Όλοι έχουν δημιουργήσει μία είσοδο πληρωμής για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Επίσης, όλοι έχουν διαπιστώσει (εξαιτίας των αριθμών που αναφέρθηκαν παραπάνω) την ανάγκη άψογης συνεργασίας των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους με την εφαρμογή.

Αυτό είναι ένα από τα οφέλη να κατέχει κάποιος ηγετική θέση στην αγορά.

Τα πλεονεκτήματα του WooCommerce δεν περιορίζονται στην ενσωμάτωση εφαρμογών και πρόσθετων, αλλά επεκτείνονται μέσω της ύπαρξης μίας σειράς χαρακτηριστικών. Σε αυτό το πλαίσιο, δίνεται η επιλογή προσθήκης, ή μη, των χαρακτηριστικών αυτών, ανάλογα με τις ανάγκες κάθε ιστοσελίδας.

Υπάρχουν ιστοσελίδες που χρειάζονται περιορισμένο αριθμό επεκτάσεων, και άλλες που απαιτούν την ύπαρξη πολλαπλάσιου αριθμού. Επίσης, υπάρχουν ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν μόνο προσαρμοσμένες επεκτάσεις, ο κωδικός των οποίων μπορεί να γραφεί εύκολα, και άλλες, τα χαρακτηριστικά των οποίων μπορεί να αγοραστούν κατευθείαν έτοιμα.

Αν και είναι δύσκολο να υπολογιστεί ο συνολικός αριθμός των διαθέσιμων επεκτάσεων για το WooCommerce, δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι το μέγεθός του, ως εφαρμογή, είναι πολύ μεγαλύτερο από εκείνο πολλών άλλων εφαρμογών που είναι διαθέσιμες στην αγορά.

woocommerce experts

Με τις κατάλληλες γνώσεις μπορείτε να επεκτείνετε τις δυνατότητες του

Τέλος, δεν θα πρέπει να παραβλεφθεί το πλεονέκτημα της επέκτασης των δυνατοτήτων του WooCommerce. Μπορεί, βέβαια, να χρειαστεί κάποια προσπάθεια και ώρες εργασίας, αλλά μπορείτε να απευθυνθείτε σε άτομα που διαθέτουν ανάλογη εμπειρία. Στα πλαίσια της συνεργασίας του γράφοντος με μία ομάδα, με στόχο την επέκταση των δυνατοτήτων του WooCommerce κατά τη χρήση του σε μία συγκεκριμένη ιστοσελίδα, επιτεύχθηκε το αποτέλεσμα 2.000 συμβάντων προσθήκης στο καλάθι ανά λεπτό. Αναμφίβολα, το αποτέλεσμα αυτό πληροί τις απαιτήσεις μίας ιστοσελίδας υψηλής απόδοσης, οι ανάγκες επέκτασης των δυνατοτήτων της οποίας επεκτείνονταν πέρα από τις συνηθισμένες απαιτήσεις ή επιθυμίες των περισσότερων χρηστών.

Μήπως δεν θα πρέπει να παραβλέψετε και την περίπτωση χρήσης φιλοξενούμενων πλατφορμών;

Φυσικά και δεν θα πρέπει. Δεν θα ήταν φρόνιμο, να παραβλέψετε να εξετάσετε τα πλεονεκτήματα που παρέχουν πλατφόρμες, όπως η Shopify ή η Big Commerce.

Η Shopify διαθέτει 70 εισόδους πληρωμής. Η Big Commerce διαθέτει τον μισό αριθμό. Αν οι είσοδοι πληρωμής είναι αυτό που ψάχνετε, και οι πλατφόρμες αυτές έχουν αυτό που χρειάζεστε, τότε σας καλύπτουν. Αν όχι, μπορείτε να υπολογίζετε στη βοήθεια που μπορεί να σας παρέχει το WooCommerce, μέσω των πάνω από 140 εισόδων πληρωμής που διαθέτει.

Η Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO) αποτελεί έναν ακόμη παράγοντα που αξίζει τον κόπο να εξετάσει κανείς, κατά την αναζήτηση φιλοξενούμενων πλατφορμών. Παρότι το θετικό στοιχείο μπορεί να είναι, ενδεχομένως, η αυξημένη ταχύτητα και απόδοση (ιδιαίτερα αν χρησιμοποιείτε μία υπηρεσία φιλοξενίας WordPress με κακή απόδοση), η δυνατότητα να εμβαθύνετε περισσότερο στη βελτιστοποίηση για λέξεις-κλειδιά μπορεί να είναι περιορισμένη, αναλόγως της φιλοξενούμενης πλατφόρμας, την οποία εξετάζετε. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι, δεν παρέχουν όλες οι λύσεις την πλήρη γκάμα επιλογών του WooCommerce, για τον απλό λόγο ότι είναι προσαρμοσμένο πάνω στο WordPress – το οποίο φτιάχτηκε για αυτό.

Θα πρέπει να εξετάσετε τις φιλοξενούμενες πλατφόρμες από σφαιρική άποψη. Κάντε το με σαφή γνώση των αναγκών σας, και του τί επιθυμείτε να επιτύχετε μέσω της ιστοσελίδας σας. Αυτό θα σας βοηθήσει, κατά πάσα πιθανότητα, να αποφασίσετε ποιά πλατφόρμα είναι η κατάλληλη για εσάς.

Πότε θα πρέπει να επιλέξετε το WooCommerce;

Αν και μπορεί πάντα να δοθεί η απάντηση «εξαρτάται» στο παραπάνω ερώτημα, κάποιες άμεσες συμβουλές μπορεί να αποδειχθούν χρήσιμες, και να καθοδηγήσουν την απάντηση στο εν λόγω ερώτημα.

  • Αν δεν έχετε χρήματα, και θέλετε να κάνετε τα πάντα μόνος σας. Είναι γεγονός, ότι υπάρχουν κάποια άτομα που θέλουν να κάνουν πάντα κάτι, με το μικρότερο δυνατό κόστος. Το WooCommerce εμπίπτει σε αυτήν την περίπτωση, καθώς είναι δωρεάν, και ακόμη και η είσοδος πληρωμής του Stripe ή του PayPal είναι δωρεάν. Έτσι, μπορείτε να ξεκινήσετε δωρεάν, και το μόνο που θα ξοδέψετε να είναι ο χρόνος σας, προκειμένου να διαμορφώσετε την ιστοσελίδα σας, χωρίς να πληρώσετε για τίποτε άλλο. Δεν θα πάρετε όλα τα επιπλέον αξεσουάρ που συνοδεύουν τις επεκτάσεις επί πληρωμή, αλλά για αρχή, μπορείτε να ξεκινήσετε δωρεάν.
  • Θέλετε να ελέγχετε τα πάντα. Παρότι κάποιοι άνθρωποι δεν εφαρμόζουν αυστηρή διαχείριση των οικονομικών τους, επιθυμούν, ωστόσο, να διατηρούν τον πλήρη έλεγχο κάθε πτυχής της λειτουργίας της ιστοσελίδας τους. Το WooCommerce σας παρέχει αυτό το πλεονέκτημα, καθώς μπορείτε να επιλέξετε να συμπεριλάβετε όποιο χαρακτηριστικό και περιβάλλον διαμόρφωσης θέλετε, και να ορίσετε επίσης τις ακριβείς λεπτομέρειες της προσέγγισής σας, όσον αφορά τη φιλοξενία.
  • Έχετε μοναδικές ανάγκες, όσον αφορά την ιστοσελίδα σας. Όταν επιθυμείτε κάτι μοναδικό – είτε πρέπει να αναπτύξετε ένα προσαρμοσμένο χαρακτηριστικό, είτε απλά να διαμορφώσετε μία ασυνήθιστη κατάσταση – το WooCommerce σας παρέχει την καλύτερη ευκαιρία να επιτύχετε αυτό που θέλετε. Μπορεί να σας κοστίσει λίγο, αλλά πραγματικά δεν υπάρχει τόσο μεγάλη πληθώρα επιλογών, τις οποίες μπορείτε να εξετάσετε αν σας χαρακτηρίζει η μοναδικότητα, και θέλετε να δημιουργήσετε μία ειδική εμπειρία για τα πελάτες που ψωνίζουν από εσάς.
  • Δεν χρειάζεται να εφεύρετε πάλι τον τροχό. Υπάρχουν χιλιάδες θέματα και πρόσθετα για το WooCommerce, από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε – και τα οποία έχουν ήδη δοκιμαστεί από χιλιάδες άλλες ιστοσελίδες. Αν δεν έχετε τη διάθεση να γίνετε πειραματόζωο με το λογισμικό του διαδικτυακού σας καταστήματος, το WooCommerce είναι σε γενικές γραμμές η καλύτερη επιλογή που έχετε.
  • Δίνετε μεγάλη σημασία και φροντίζετε ιδιαίτερα την υποδομή της ιστοσελίδας σας. Αυτό δεν ισχύει για όλους, αλλά αν δεν είστε άτομο που «δεν πιάνουν τα χέρια του» και απλά εγγράφεται σε κάποια υπηρεσία, και μετά αφήνει τους άλλους να διαχειριστούν την ιστοσελίδα του, τότε η δυνατότητα νε επιλέξετε την εταιρεία φιλοξενίας, τις ρυθμίσεις υποστήριξης, και την ομάδα διαχείρισης ανάπτυξης του καταστήματός σας που θέλετε εσείς, αποτελεί σημαντικό λόγο για να επιλέξετε το WooCommerce.
  • Θέλετε να παρέχετε διαδικτυακά μαθήματα, υπηρεσίες εγγραφής μελών, και να θέσετε σε λειτουργία ένα κατάστημα πώλησης υλικών προϊόντων – και όλα αυτά μέσω μίας ενιαίας πλατφόρμας. Ο τελευταίος λόγος είναι ίσως ο πιο σημαντικός. Όταν έχετε πολλά που θέλετε και σχεδιάζετε να κάνετε, τότε το να βεβαιωθείτε ότι η πλατφόρμα σας θα υποστηρίξει όλα τα μελλοντικά σας σχέδια, αποτελεί ζήτημα ζωτικής σημασίας. Και σε αυτό το σημείο, το WooCommerce αποτελεί, πραγματικά, την πιο λογική επιλογή.

Ελπίζουμε ότι, κάποια από αυτές τις καταστάσεις περιγράφει τη δική σας περίπτωση, και είναι σε θέση συμβάλλει στη λήψη της απόφασής σας.

Αφήστε μια απάντηση