Χρησιμοποιήστε σωστά το LinkedIn Pulse για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο blog σας

linkedin pulse

Αποτελεί πρόβλημα για εσάς η προσέλκυση επισκεψιμότητας;

Όλοι μας έχουμε αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα.
Έχουμε δοκιμάσει κάθε πιθανή τακτική για να προσελκύσουμε περισσότερη επισκεψιμότητα από ιστότοπους όπως το Twitter, το Google Plus, και το Facebook.
Η αλήθεια είναι ότι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους δημιουργίας μεγαλύτερης επισκεψιμότητας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι η χρήση του LinkedIn.
Το κλειδί είναι να μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε το LinkedIn με τρόπο που θα σας αποφέρει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και συνδρομητές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Σε αυτήν την ανάρτηση, θα σας δείξουμε πώς ακριβώς να δημιουργήσετε μεγαλύτερη προβολή για το ιστολόγιό σας χρησιμοποιώντας το LinkedIn – είναι πιο εύκολο από ό, τι νομίζετε.
Τον Φεβρουάριο του 2014, το LinkedIn άνοιξε για το ευρύτερο κοινό την πλατφόρμα δημοσίευσής του, η οποία ονομάζεται Pulse και θα λανσάρει την πρόσβαση για όλους εντός των προσεχών μηνών (θα δείτε ένα εικονίδιο μολυβιού στο πλαίσιο διαμοιρασμού στο πάνω μέρος της αρχικής σας σελίδας).
Αν έχετε ήδη αφιερώσει κάποιον χρόνο για να ενημερωθείτε σχετικά με την προώθηση ιστολογίων, τότε γνωρίζετε ότι η δημοσίευση φιλοξενούμενων αναρτήσεων αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς τρόπους για να αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που ακολουθούν το ιστολόγιό σας.
Η δημοσίευση στο LinkedIn είναι παρόμοια με τη δημοσίευση φιλοξενούμενων αναρτήσεων και μπορείτε να αρχίσετε αμέσως να προσεγγίζετε τα 332 εκατομμύρια μέλη του LinkedIn.
Πριν εμβαθύνουμε στις λεπτομέρειες της χρήσης του LinkedIn όσον αφορά τη δημοσίευση, υπάρχουν 3 πράγματα που θα πρέπει να γνωρίζετε.

3 πειστικοί λόγοι για να δοκιμάσετε την πλατφόρμα δημοσίευσης του LinkedIn

1. Επιτυγχάνετε την προβολή σας στο τεράστιο κοινό του LinkedIn

Στο LinkedIn, θα έχετε τη δυνατότητα να προσεγγίσετε έναν μεγάλο αριθμό ατόμων, τα οποία δεν θα μπορούσατε να προσεγγίσετε μέσω της δημοσίευσης φιλοξενούμενων αναρτήσεων ή άλλων καναλιών όπως είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

2. Τα άρθρα μικρής έκτασης μπορεί να είναι αποτελεσματικά στο LinkedIn

Πάνω από 70% των προβεβλημένων άρθρων στο Pulse έχουν έκταση μικρότερη από 1.000 λέξεις. Αντίθετα, η δημοσίευση φιλοξενούμενων αναρτήσεων σε δημοφιλή ιστολόγια συχνά απαιτεί αναλυτικότερα άρθρα μεγαλύτερης έκτασης.

3. Άμεση έγκριση

Τα άρθρα του Pulse εγκρίνονται αμέσως μόλις πατήσετε το πλήκτρο δημοσίευσης. Στην περίπτωση δημοσίευσης φιλοξενούμενων αναρτήσεων, τα δημοφιλή ιστολόγια έχουν συχνά χρόνο αναμονής εβδομάδων, ή ακόμη και μηνών, πριν δημοσιευτεί η ανάρτησή σας στο Διαδίκτυο.

1. Πώς να επιλέξετε ένα ελκυστικό θέμα

Τα πιο δημοφιλή θέματα στο LinkedIn είναι η καριέρα, οι επιχειρήσεις, και η αυτοβελτίωση. Αν το ιστολόγιό σας είναι σχετικό με κάποιο αυτά τα θέματα, τότε το κοινό του LinkedIn θα ταιριάζει σίγουρα στο περιεχόμενό σας.
Τί γίνεται όμως, αν τα θέματα αυτά δεν είναι σχετικά με το ιστολόγιό σας, ή δεν θέλετε να γράψετε για αυτά;
Αν το ιστολόγιό σας δεν εστιάζει στις επιχειρήσεις ή την καριέρα, βεβαιωθείτε να ρίξετε μια ματιά στα κανάλια περιεχομένου του LinkedIn (στο μέσο της σελίδας), και δείτε αν μπορείτε να επιλέξετε ένα θέμα που να ταιριάζει με τα κανάλια αυτά.
Μερικά από αυτά τα κανάλια έχουν πάνω από 100.000 ακόλουθους, οπότε μπορείτε επίσης να έχετε μεγάλη προβολή, αν καταφέρετε η δημοσίευσή σας να τοποθετηθεί σε προβεβλημένη θέση στα κανάλια αυτά, ακόμη και αν δεν γράφετε σχετικά με θέματα καριέρας ή επιχειρήσεων.
Πρακτική Συμβουλή #1: Στα δημοφιλή θέματα του LinkedIn περιλαμβάνονται οι επιχειρήσεις, η καριέρα, και η αυτοβελτίωση. Όμως, αν δεν θέλετε να γράψετε σχετικά με κάποιο από αυτά τα θέματα, ρίξτε μια ματιά στα κανάλια περιεχομένου του LinkedIn, και προσπαθήστε να προσαρμόσετε το θέμα σας σε κάποιο από αυτά τα κανάλια.

2. Αφιερώστε χρόνο για να γράψετε μία εντυπωσιακή επικεφαλίδα

Οι αρχάριοι συγγραφείς ιστολογίων συχνά δεν αφιερώνουν πολύ χρόνο στις επικεφαλίδες των άρθρων τους. Όταν γράφετε στο LinkedIn, η επικεφαλίδα είναι ακόμη πιο ζωτικής σημασίας, αν δεν έχετε μεγάλο αριθμό ακόλουθων.
Αν κάποια άτομα πατήσουν στον σύνδεσμο της ανάρτησής σας για να τη διαβάσουν, ο αλγόριθμος του LinkedIn θα προβάλλει την ανάρτησή σας σε ακόμη περισσότερα άτομα. Επίσης, αν η ανάρτησή σας αρέσει σε άλλα άτομα, θα τη μοιραστούν, ή θα τη σχολιάσουν, αυτή η δραστηριότητα θα εμφανιστεί στη ροή ενημερώσεων του λογαριασμού τους στο LinkedIn, και θα είναι ορατή σε όλα τα άτομα, με τα οποία είναι συνδεδεμένα.
Ο Johnson Kee ήταν ένας σχετικά άγνωστος συγγραφέας, όμως, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού μπόρεσε να συγκεντρώσει 2.500 ακόλουθους.

Πρακτική Συμβουλή #2: Μία επικεφαλίδα με ενεργό σύνδεσμο μπορεί να δώσει τη δυνατότητα στην ανάρτησή σας να γίνει πολύ γρήγορα δημοφιλής στο Διαδίκτυο, ακόμη και αν το άρθρο σας δεν είναι προβεβλημένο σε κάποιο κανάλι. Γράψτε τουλάχιστον 3-4 επικεφαλίδες, και επιλέξτε την καλύτερη για το άρθρο σας.

3. Αυξήστε τους ακόλουθούς σας

Καθώς γράφετε περισσότερα άρθρα, θα πρέπει να συγκεντρώσετε περισσότερους ακόλουθους με το πέρασμα του χρόνου. Οι ακόλουθοι αυτοί μπορεί να αυξήσουν τις προβολές των άρθρων σας και τη δημιουργία σχέσεων, ιδιαίτερα αν δημοσιεύετε συστηματικά.
Αν δείτε άλλους συγγραφείς που δεν έχουν καθιερωθεί ακόμη, θα παρατηρήσετε ότι τα προβεβλημένα άρθρα τους μπορεί να έχουν χιλιάδες προβολές, ενώ τα μη προβεβλημένα τυγχάνουν σημαντικά μικρότερης προσοχής.
Η αφιέρωση χρόνου για να αυξήσετε τους ακόλουθούς σας αποτελεί εξαιρετικό τρόπο για να αυξήσετε την αξιοπιστία σας στην πλατφόρμα Δημοσίευσης του LinkedIn. Θα παρατηρήσετε ότι όλα τα άτομα με τα οποία συνδέεστε στο LinkedIn γίνονται επίσης αυτόματα και ακόλουθοι.

Πρακτική Συμβουλή #3: Άτομα με περισσότερους ακόλουθους συνήθως έχουν περισσότερες προβολές άρθρων. Οπότε, αφιερώστε χρόνο για να δικτυωθείτε και να αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων με τα οποία συνδέεστε, και τα οποία σας ακολουθούν στο LinkedIn, και ειδικότερα άτομα που ενδιαφέρονται για τα θέματα για τα οποία συνήθως γράφετε.

4. Προωθήστε την ανάρτησή σας εκτός του LinkedIn

Τα άρθρα στην αρχική σελίδα του Pulse κατατάσσονται με βάση τον αριθμό των προβολών. Τα άρθρα με τις περισσότερες προβολές εμφανίζονται στο πάνω μέρος, ενώ ακριβώς από κάτω ακολουθούν αυτά με λιγότερες συνολικές προβολές. Αν το άρθρο σας καταχωρηθεί στο Pulse, μπορείτε να το προωθήσετε ακόμη περισσότερο και να έχετε μεγαλύτερη προβολή, μέσω της προώθησής του στον κατάλογο επαφών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και στους ακόλουθούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σημειώστε ότι το άρθρο σας δεν χρειάζεται καν να τοποθετηθεί σε προβεβλημένη θέση σε κάποιο κανάλι για να εμφανιστεί στο Pulse. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας υψηλός αριθμός προβολών του άρθρου σας στο LinkedIn εντός ενός χρονικού πλαισίου 48 ωρών.
Πρακτική Συμβουλή #4: Αν η ανάρτησή σας τοποθετηθεί σε προβεβλημένη θέση στο Pulse, μπορείτε να κατευθύνετε ακόμη περισσότερες προβολές προς αυτό, μέσω της προώθησής του εκτός του LinkedIn. Όσες περισσότερες προβολές έχει το άρθρο σας, τόσο πιο ψηλά θα εμφανίζεται στο Pulse, που σημαίνει ότι θα το βλέπουν ακόμη περισσότερα άτομα

5. Στείλτε ένα μήνυμα tweet στο Twitter στην ομάδα του Pulse, αν πιστεύετε ότι γράψατε κάτι εντυπωσιακό

Οι συντάκτες του LinkedIn κάνουν εξαιρετική δουλειά στο να εντοπίζουν το καλό περιεχόμενο, όμως, με την πληθώρα του περιεχομένου που γράφεται στο LinkedIn, δεν βλέπουν τα πάντα. Πολλά άτομα δεν το γνωρίζουν αυτό, όμως μπορείτε πραγματικά να στείλετε την ανάρτησή σας ως μήνυμα tweet προς τη συντακτική ομάδα του LinkedIn, στο @LinkedInPulse, για να τους ενημερώσετε σχετικά με αυτήν.

Αυτό το νήμα συζήτησης στην ομάδα Συγγραφής για το LinkedIn περιέχει περισσότερες λεπτομέρειες
Θα πρέπει να τους πείτε γιατί η ανάρτησή σας αξίζει να τοποθετηθεί σε προβεβλημένη θέση, αντί να χρησιμοποιήσετε μόνο τον τίτλο του άρθρου στο μήνυμα tweet. Μετά προσθέστε: «Tip @LinkedInPulse» στο τέλος του μηνύματος.
Πρακτική Συμβουλή #5: Αν γράψατε ένα άρθρο που πιστεύετε ότι θα έχει καλή απήχηση στο κοινό του LinkedIn, και δεν έχει τοποθετηθεί σε προβεβλημένη θέση σε ένα κανάλι περιεχομένου μέσα στις πρώτες μία με δύο ώρες μετά τη δημοσίευσης, στείλτε ένα μήνυμα tweet στη συντακτική ομάδα του LinkedIn για να εξετάσει το άρθρο.

Συνοψίζοντας

Μία τελική συμβουλή που μπορεί να φαίνεται προφανής σε έναν έμπειρο συγγραφέα ιστολογίου. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει έναν ενεργό σύνδεσμο  προς μία σελίδα απόκτησης διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο τέλος του άρθρου σας.

Αφήστε μια απάντηση