10 δυναμικές ιδέες για διαφήμιση PPC στην αυτοκινητοβιομηχανία

ppc advertising

Οι ειδικοί μάρκετινγκ της αυτοκινητοβιομηχανίας λανσάρουν καμπάνιες δυναμικού remarketing στο search (αναζήτηση) και στο display (προβολή) φέτος! Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό γεγονός. Μέχρι πρόσφατα, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν ήταν σε θέση να δημιουργήσουν δυναμικές καμπάνιες επαναστόχευσης και προβολής στο Δίκτυο Προβολής της Google (GDN), επειδή απλά δεν υπήρχαν τα συστήματα, τα οποία θα συνέδεαν το απόθεμα μίας αντιπροσωπείας με τα εταιρικά δεδομένα του προγράμματος AdWords.

Παρά τις αντίξοες πιθανότητες, ένας ευφυής ειδικός του μάρκετινγκ επί πληρωμή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,  ένωσε τις δυνάμεις του σε μία λύση τεχνολογίας μάρκετινγκ, προκειμένου να δώσει μία λύση για το πρόβλημα.

Πλέον, τα αυτοκίνητα εμφανίζονται σε καμπάνιες δυναμικού remarketing (επαναληπτικού μάρκετινγκ), οι οποίες τροφοδοτούνται από τεχνολογία μηχανικής μάθησης, τόσο σε κανάλια search, όσο και σε display.

Αυτό είναι εκπληκτικό!

Αφού, λοιπόν, είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό για τους ειδικούς μάρκετινγκ της αυτοκινητοβιομηχανίας, ας εστιάσουμε στο επίκεντρο αυτής της σημαντικής καινοτομίας.

Πρόκειται για τον Dave Meindl, έναν «τρελοεπιστήμονα» επαγγελματία του μάρκετινγκ και ειδικό αναλυτή της διαφήμισης για την αυτοκινητοβιομηχανία (με βάση το μοντέλο Pay per click), ο οποίος εργάζεται στην εταιρεία Mudd Advertising, και ο οποίος, επί του παρόντος, δοκιμάζει καμπάνιες δυναμικού επαναληπτικού μάρκετινγκ προβολής. Παραθέτω, λοιπόν, τις ιδέες του παρακάτω. (Η συνέντευξη αυτή έχει υποστεί επεξεργασία και έχει συμπτυχθεί.)

1. Συνεπή Αποτελέσματα

Το πρόβλημα που προσπαθούσαμε να επιλύσουμε όταν βάλαμε όλους τους πελάτες μας σε δυναμικές καμπάνιες, ήταν η προτυποποίηση των αποτελεσμάτων σε διαφορετικούς λογαριασμούς πελατών.

Οι υπεύθυνοι των διαφημιστικών εκστρατειών δεν διέθεταν μία προτυποποιημένη μέθοδο για το στήσιμο και βελτιστοποίησή αυτών των εκστρατειών. Κάθε λογαριασμός πελάτη και κάθε διαφημιστική εκστρατεία λάμβανε διαφορετικά αποτελέσματα. Οι εργαζόμενοι είχαν αμφιβολίες, εξαιτίας των ασυνεπών αποτελεσμάτων, και η αβεβαιότητα προκαλούσε άγχος σε όλους. Υπό αυτές τις συνθήκες, δεν ήταν εφικτό να επιτύχουμε κλιμάκωση των εκστρατειών καθώς υπήρχαν ασυνέπειες στην ποιότητα, η εξυπηρέτηση δεν ήταν αξιόπιστη, και γίνονταν λάθη.

Όταν ξεκινήσαμε για να βρούμε μία λύση δυναμικού επαναληπτικού μάρκετινγκ, αυτό που αναζητούσαμε ήταν η απλότητα, κάποια πρότυπα, και (το σημαντικότερο) συνεπή αποτελέσματα.

2. Ταχύτερες ιδέες που καθοδηγούνται από τα δεδομένα

Αυτό που διακρίναμε, ήταν η ευκαιρία να εφαρμόσουμε δυναμικές καμπάνιες σε όλες τις αναζητήσεις που σχετίζονται με το αυτοκίνητο, σε όλα τα δεδομένα που αναζητούσαν τα άτομα σχετικά με αυτοκίνητα, και τα οποία μπορούν να ληφθούν από τη ροή του αποθέματος μίας αντιπροσωπείας – την ευκαιρία, δηλαδή, να μοχλεύσουμε τα δεδομένα μας ως μία δομή, η οποία αποτελεί τη βάση για όλες τις εκστρατείες μας.

Μέσω της χρήσης δυναμικών εκστρατειών, είμαστε σε θέση να στοχεύσουμε αναζητήσεις σχετικά με το αυτοκίνητο, με βάση την κατάσταση, το έτος κατασκευής, τη μάρκα, και το μοντέλο του. Είναι μία λύση, η οποία καθοδηγείται από τα δεδομένα, και η οποία μας επιτρέπει να δοκιμάσουμε και να βελτιώσουμε τη δομή, να μοχλεύσουμε το απόθεμα του πελάτη μας σε πραγματικό χρόνο για τη δημιουργία διαφήμισης, και επιπρόσθετα, μας δίνει πιο γρήγορες ιδέες ώστε να βελτιωθεί η καμπάνιά μας και η απόδοσή της.

Οι υπεύθυνοι της καμπάνιας μας είναι σε θέση πλέον να εφαρμόσουν μία συστηματική προσέγγιση ως προς το στήσιμό της, επιτυγχάνοντας, ταυτόχρονα, έξοχα αποτελέσματα, με σιγουριά και συνέπεια, για κάθε λογαριασμό πελάτη.

ppc advertising

3. Τί ισχύει για την προβολή;

Διακρίναμε μία ευκαιρία σχετικά με την προβολή και την επαναστόχευση/επαναληπτικό μάρκετινγκ, η οποία ήταν διαθέσιμη στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω της εφαρμογής AdWords, εδώ και καιρό.

Το πρόβλημά μας εντοπίζεται στο γεγονός ότι, τα προϊόντα της αυτοκινητοβιομηχανίας απαγορεύονται και θεωρούνται ως ακατάλληλο προϊόν στο Κέντρο Εμπόρων. Η Google παρέχει εταιρικά δεδομένα για αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και ειδικούς μάρκετινγκ για την αυτοκινητοβιομηχανία, ώστε να μεταφορτώσουν Τιμές Διαχωρισμένες με Κόμμα (CSV), όμως, καμία αντιπροσωπεία δεν διαθέτει πραγματικά την τεχνογνωσία ή τον προϋπολογισμό για τη δημιουργία ενός συστήματος αυτού του είδους με Διεπαφές Προγραμματισμού Εφαρμογών (API). Απλά δεν εμπίπτει στο πεδίο των δραστηριοτήτων μας.

Από όσο γνωρίζω, είμαστε, προς το παρόν, το πρώτο γραφείο στον κόσμο, το οποίο έχει τη δυνατότητα οργάνωσης και υλοποίησης εκστρατειών επαναληπτικού μάρκετινγκ προβολής με δυναμικό τρόπο. Ωστόσο, αυτό δεν λαμβάνει χώρα μέσω του κέντρου εμπόρων – το σύστημα συλλέγει πληροφορίες για το απόθεμα του αντιπροσώπου, παράγει μία ροή εταιρικών δεδομένων στην εφαρμογή AdWords από το απόθεμα αυτό, και στη συνέχεια, στέλνει αυτή τη ροή, καθημερινά, στο κέντρο διαφημίσεων του AdWords. Επίσης, τροφοδοτούμε τις διαφημίσεις μας με αλγόριθμους μηχανικής μάθησης.

4. Σύγκριση Δυναμικής Προβολής και Βελτιστοποίησης Δυναμικού Δημιουργικού (DCO)

Η DCO είναι μία μέθοδος πραγματοποίησης αγορών στα μέσα, η οποία λαμβάνει χώρα μέσω ανταλλαγών προσφορών σε πραγματικό χρόνο (RTB), όπου παρέχεται μία ροή περιεχομένου με δυναμική και δημιουργική εμφάνιση.

Η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι, η διαδικασία RTB και το Δίκτυο Προβολής της Google (GDN) χαρακτηρίζονται ως αλληλοαποκλειόμενα στοιχεία.

Τα χαρακτηριστικά που είναι διαθέσιμα στο ένα, δεν είναι διαθέσιμα στο άλλο. Όσον αφορά τους πελάτες μας, έχουν πρόσβαση σε καμπάνιες δυναμικής προβολής επαναστόχευσης στο GDN.

remarketing

5. Πώς λειτουργεί το επαναληπτικό μάρκετινγκ προβολής

Συνεργαζόμαστε με την Acquisio (Αποκάλυψη: Ο συγγραφέας εργάζεται για την Acquisio) για την εκτέλεση των εκστρατειών μας, οι οποίες σχετίζονται με την αναζήτηση και προβολή. Τους προσεγγίσαμε, και ανέπτυξαν το σύστημα υποστήριξης για λογαριασμό μας. Συνεργαζόμαστε σε αυτήν την πρώτη δοκιμή από τον Απρίλιο, και η ομάδα μας δοκιμάζει τη σχετική τεχνολογία.

Όταν κάποιος επισκεφτεί μία σελίδα με τα αναλυτικά στοιχεία ενός οχήματος, θα παρατηρήσει ότι, κατά την περιήγησή του στον ιστό, θα τον ακολουθούν διαφημίσεις σε αναζήτηση και προβολή, για το ίδιο ακριβώς όχημα, για το οποίο έχει ήδη δείξει ενδιαφέρον, ή, για παράδειγμα, για τη σχετική κατηγορία οχημάτων. Αυτό είναι ένα πραγματικά ισχυρό πλεονέκτημα, γιατί ο χρήστης έχει ήδη δει και δείξει ενδιαφέρον για αυτό ακριβώς το όχημα.

Οπότε, μπορούμε τώρα να πραγματοποιήσουμε επαναστόχευση με διαφημίσεις αναζήτησης και προβολής στο AdWords, οι οποίες παρουσιάζουν το πραγματικό απόθεμα των οχημάτων, τα οποία είναι στη διάθεση των πελατών μας στις εκθέσεις της επιχείρησης, σε πραγματικό χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι, όταν πουληθεί ένα αυτοκίνητο, η σχετική διαφήμιση θα πάψει να εκτελείται αυτόματα. Επιπρόσθετα, χρησιμοποιούμε προσφορές που στηρίζονται στη μηχανική μάθηση, καθώς και διαχείριση προϋπολογισμού, για να βελτιστοποιήσουμε το Κόστος Ανά Κλικ (CPC) και το Ποσοστό Κλικ Ανά Εμφανίσεις (CTR) στις καμπάνιες.

ppc advertising

6. Πώς να στήσετε δυναμικές καμπάνιες

Το πρώτο βήμα είναι να πάρετε μία ροή από το απόθεμα του αντιπροσώπου. Η ροή αυτή θα πρέπει να περιλαμβάνει, τουλάχιστον, όλα τα βασικά στοιχεία που σχετίζονται με κάθε όχημα, όπως είναι ο αριθμός κυκλοφορίας, η κατάσταση, η μάρκα, το μοντέλο, το έτος κατασκευής, η τιμή, κλπ, καθώς επίσης και εικόνες κάθε οχήματος. Θα χρειαστείτε τις πληροφορίες αυτές, προκειμένου να δημιουργήσετε τη ροή σας στη Google.

Το να πάρετε τη ροή αποθέματος είναι κάτι αρκετά απλό. Υπάρχουν υπηρεσίες που μπορούν να το κάνουν αυτό για εσάς με ελάχιστο κόστος.

Εκεί όπου αρχίζουν να δυσκολεύουν τα πράγματα, είναι κατά τη δημιουργία της ροής στη Google.

Καταρχάς, η Google έχει προκαθορισμένες προδιαγραφές για ροές εταιρικών δεδομένων. Για αντιπροσώπους αυτοκινήτων, θα χρησιμοποιήσετε τον τύπο «εξατομικευμένης» ροής εταιρικών δεδομένων.

Οι απολύτως ελάχιστες προϋποθέσεις που απαιτούνται για τη ροή σας στη Google είναι:

Ένα μοναδικό αναγνωριστικό ταυτότητας: Χρησιμοποιούμε τον αριθμό κυκλοφορίας.

Έναν τίτλο προϊόντος: Συνδυάζουμε το έτος κατασκευής, τη μάρκα, και το μοντέλο σε μία συμβολοσειρά. Έτσι, ο «τίτλος» μπορεί να είναι κάπως έτσι: «2010 Toyota Corolla».

Έναν τελικό σύνδεσμο URL: Αυτό μπορεί να είναι κάπως δύσκολο μερικές φορές, γιατί οι ροές αποθέματος που λαμβάνουμε δεν περιλαμβάνουν συνδέσμους URL για τα οχήματα. Έτσι, θα πρέπει να δημιουργήσουμε συνδέσμους URL από τα δεδομένα που είναι διαθέσιμα στη ροή αποθέματος.

Εκτός αυτών των ελάχιστων απαιτήσεων, θα συνιστούσα να συμπεριλάβετε όσο το δυνατόν περισσότερα χαρακτηριστικά μπορείτε. Εμείς, προσωπικά, συμπεριλαμβάνουμε:

Ένα δεύτερο αναγνωριστικό ταυτότητας (ID2).

  • Μία εικόνα με σύνδεσμο URL.
  • Έναν δευτερεύοντα τίτλο προϊόντος.
  • Μία περιγραφή προϊόντος.
  • Τη διεύθυνση του προϊόντος.

Τιμή.

  • Συναφείς λέξεις-κλειδιά.

Και πάλι, οι τιμές όλων αυτών των χαρακτηριστικών δημιουργούνται από πρότυπα, τα οποία, σε ορισμένες περιπτώσεις, συνδυάζουν στατικό κείμενο με πληροφορίες από τη ροή αποθέματος.

Αφού δημιουργηθεί η ροή εταιρικών δεδομένων στη Google, αποστέλλεται στο AdWords, μέσω του AdWords API. Στη συνέχεια, η ροή εμφανίζεται στον συγκεκριμένο λογαριασμό πελάτη. Εάν δεν είστε εξοικειωμένος με τις καμπάνιες δυναμικής προβολής και αυτόν τον τύπο ροής εταιρικών δεδομένων, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε σε διάφορες καμπάνιες. Δεν περιορίζεστε απλά σε μία καμπάνια που παράγεται αυτόματα. Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε πολλαπλές καμπάνιες δυναμικής προβολής ή επαναστόχευσης, με ταυτόχρονη εκτέλεση και τροφοδότηση από την ίδια ροή εταιρικών δεδομένων.

Σε κάθε περίπτωση, αφού εντοπίσετε την καμπάνια (ή τη στήσετε ο ίδιος), θα πρέπει να δημιουργήσετε δύο στοιχεία: τη στόχευση, και το πρότυπό σας.

Η Google παρέχει έναν οδηγό στησίματος ευέλικτων και δυναμικών διαφημίσεων, οπότε δεν θα υπεισέλθω στις λεπτομέρειες των βημάτων.

Συνιστώ να προσθέσετε:

  • Ένα λογότυπο στο πρότυπο της διαφήμισής σας.
  • Μία εικόνα μάρκετινγκ.
  • Μία επικεφαλίδα.
  • Μία περιγραφή.
  • Την επωνυμία του διαφημιζόμενου.
  • Τον σύνδεσμο URL της προβολής.
  • Ένα προωθητικό μήνυμα.
  • Πλήκτρο κειμένου.

Το AdWords απαιτεί από εσάς να εισάγετε τον τελικό σύνδεσμο URL στο πρότυπό της διαφήμισής σας, ο οποίος εμφανίζεται να χρησιμοποιείται σε ορισμένες διαφημίσεις που ενδέχεται να περιέχουν πρόσθετους συνδέσμους, και οι οποίοι δεν δείχνουν προς ένα συγκεκριμένο προϊόν από τη ροή σας.

Αφήστε το AdWords να επιλέξει αυτόματα τα «στυλ» των διαφημίσεων που δημιουργούνται από το πρότυπο της διαφήμισής σας. Επίσης, αφήστε το AdWords να επιλέξει από όλες τις μορφοποιήσεις διαφήμισης (κείμενο, εικόνα, και προσαρμόσιμες διαφημίσεις (native ads)), προκειμένου να σας παρέχει την μεγαλύτερη δυνατή προβολή και την πιο κατάλληλη μορφοποίηση για κάθε χρήστη, στον οποίο προβάλλεται η διαφήμισή σας.

Αφού στήσετε και αποθηκεύσετε το πρότυπο διαφήμισής σας, ένα άλλο κρίσιμο ζήτημα, για το οποίο θα πρέπει να μεριμνήσετε, είναι η στόχευση. Θα πρέπει να διαμορφώσετε την τοποθεσία, τη γλώσσα, την προσφορά, και τη στόχευση του προϋπολογισμού σας.

Μετά από αυτό, θα μεταβείτε στην ετικέτα του «Δικτύου Προβολής», και θα θέσετε τη στόχευση του δικτύου προβολής για τις ομάδες διαφημίσεών σας. Υπάρχουν πολλές κατευθύνσεις που μπορείτε να ακολουθήσετε σε αυτό το σημείο

Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε έναν κατάλογο επαναληπτικού μάρκετινγκ. Ίσως ο κατάλογος αυτός να αποτελείται από χρήστες, οι οποίοι επισκέφθηκαν τις σελίδες με τα αναλυτικά στοιχεία των οχημάτων σας. Συνδέστε αυτόν τον κατάλογο επαναληπτικού μάρκετινγκ με την ομάδα διαφημίσεών σας, και θα έχετε έτοιμη μία καμπάνια δυναμικού επαναληπτικού μάρκετινγκ στη διάθεσή σας.

Εναλλακτικά, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ομάδες διαφημίσεων για να στοχεύσετε χρήστες μέσω λέξεων-κλειδιών, τοποθετήσεων, θεμάτων, ενδιαφερόντων ή δημογραφικών στοιχείων, και να τις εκτελέσετε ως καμπάνια προβολής, με διαφημίσεις που παρουσιάζουν το απόθεμα του αντιπροσώπου.

ppc advertising

7. Πόσες ομάδες διαφημίσεων ανά καμπάνια;

Αυτό εξαρτάται από τη στόχευση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε, και το κείμενο που θέλετε να προβάλλετε στους αντίστοιχους χρήστες.

Για παράδειγμα, ίσως να διαθέτετε έναν κατάλογο επαναληπτικού μάρκετινγκ, ο οποίος αποθηκεύει στοιχεία επισκεπτών σε «νέα» οχήματα, και έναν άλλον, ο οποίος αποθηκεύει στοιχεία επισκεπτών σε «μεταχειρισμένα» οχήματα. Η ομάδα διαφημίσεων που στοχεύει στους επισκέπτες σε «νέα» οχήματα θα μπορούσε να διαθέτει μία επικεφαλίδα ή περιγραφή, η οποία αναφέρεται σε μισθώσεις, ή κάποια μορφή μηνύματος που σχετίζεται με το σύστημα δικαιόχρηση (franchise).

Ορισμένες εταιρείες που χρησιμοποιούν το σύστημα της δικαιόχρησης, όπως η Chevrolet, απαιτούν την εμφάνιση μίας συγκεκριμένης γραμμής ετικέτας στη διαφήμιση. Όμως, δεν θα θέλατε να δείξετε την ίδια γραμμή ετικέτας σε άτομα που βλέπουν μία διαφήμιση για ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από την ίδια αντιπροσωπεία, το οποίο δεν κατασκευάζεται από τη Chevrolet.

8. Δεν μοιάζουν όλες οι διαφημίσεις αντιπροσωπειών το ίδιο

Τα πρότυπα διαφημίσεων είναι προσαρμόσιμα, και ενδεχομένως μοναδικά, από τη μία ομάδα διαφημίσεων στην άλλη, και από τον έναν λογαριασμό πελάτη στον άλλον.

Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε στο πρότυπο της διαφήμισής σας τη μοναδική γραμμή ετικέτας που ανήκει σε έναν αντιπρόσωπο, ή ακόμη και μηνύματα ειδικά για κάποιο μοντέλο. Επιπλέον, είναι πιθανόν να προσθέσετε το λογότυπο του αντιπροσώπου και μία μοναδική εικόνα μάρκετινγκ.

ppc advertising

9. Πώς να παρακολουθήσετε την απόδοση

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την απόδοση του κειμένου του προτύπου της διαφήμισής σας, όπως ακριβώς θα κάνατε με οποιαδήποτε διαφήμιση του AdWords.

Για παράδειγμα, μπορείτε να πραγματοποιήσετε διηρημένο έλεγχο (split test) σε ένα πρότυπο διαφήμισης ως προ ένα άλλο, εντός μίας ομάδας διαφημίσεων, και να συγκρίνετε την απόδοση διάφορων επικεφαλίδων, περιγραφών, κτλ.

Ένα από τα στοιχεία που θα θέλετε να μάθετε, είναι, σε ποιά οχήματα τα άτομα κάνουν κλικ, διότι, όλως περιέργως, το AdWords δεν σας δίνει στοιχεία σχετικά με αυτήν την παράμετρο. Για κάποιον λόγο, αποδίδει όλα τα κλικ και τις εμφανίσεις στον Τελικό Σύνδεσμο URL, τον οποίο καθορίζετε στο πρότυπο της διαφήμισής σας, παρά σε συνδέσμους URL που σχετίζονται με ένα συγκεκριμένο προϊόν, από τη ροή, προς την οποία αποστέλλονται οι χρήστες πραγματικά.

Όμως, μπορείτε να αποκτήσετε αυτά τα δεδομένα, καθώς και να τα αναλύσετε στα ξεχωριστά χαρακτηριστικά των οχημάτων, μέσω του συνδυασμού των αναλυτικών στατιστικών στοιχείων (Analytics) της Google, και της προσθήκης παραμέτρων συνδέσμων URL, στα πρότυπα συνδέσμων URL που αναφέρονται στη ροή των εταιρικών δεδομένων σας.

Σας δείχνω, λοιπόν, πώς το κάνω αυτό:

Αρχικά, προσθέτω παραμέτρους στο πρότυπό μου για τον σύνδεσμο URL, όπως είναι οι παρακάτω:

dd_αριθμός κυκλοφορίας={αριθμός κυκλοφορίας}

dd_κατάσταση={κατάσταση}

dd_μάρκα={μάρκα}

dd_μοντέλο={μοντέλο}

dd_έτος={έτος}

Κλπ.

Καταλήγετε με ένα πρότυπο συνδέσμου URL, το οποίο μοιάζει κάπως έτσι:

http://www.example.com/ΑποτελέσματαΑναζήτησηςΟχήματος?search={κατάσταση}&μάρκα={μάρκα}&μοντέλο={μοντέλο}&έτος={έτος}&dd_αριθμόςκυκλοφορίας={αριθμόςκυκλοφορίας}&dd_κατάσταση={κατάσταση}&dd_μάρκα={μάρκα}&dd_μοντέλο={μοντέλο}&dd_έτος={έτος}

Αυτές οι παράμετροι είναι προτυποποιημένες σε όλους τους λογαριασμούς πελατών, οπότε, μπορώ να παρακολουθήσω την απόδοση, όχι μόνο σε επίπεδο καμπάνιας ή λογαριασμού, αλλά και σε όλους τους λογαριασμούς πελατών συνολικά.

Όταν το AdWords δημιουργεί μία διαφήμιση με δυναμικά χαρακτηριστικά, η διαφήμιση αυτή θα παρουσιάζει ένα, ή συχνά, περισσότερα οχήματα. Η εικόνα κάθε οχήματος μέσα στη διαφήμιση θα δείχνει προς ένα σύνδεσμο URL, ο οποίος σχετίζεται συγκεκριμένα με το εν λόγω όχημα.

http://www.example.com/ΑποτελέσματαΑναζήτησηςΟχήματος?search=μεπροηγούμενοιδιοκτήτη&μάρκα=Nissan&μοντέλο=Rogue&έτος=2017&dd_αριθμόςκυκλοφορίας=JACDH58VXP7918586&dd_κατάσταση=μεπροηγούμενοιδιοκτήτη&dd_μάρκα=Nissan&dd_μοντέλο=Rogue&dd_έτος=2017

Αφού αποκτήσετε κάποια δεδομένα, μπορείτε να μεταβείτε στην εφαρμογή Google Analytics. Στο τμήμα των «Σελίδων Προορισμού», μπορείτε να ξεχωρίσετε τους συνδέσμους URL που περιέχουν «dd_» (ή οποιοδήποτε αναγνωριστικό έχει επιλέξει για τις παραμέτρους του συνδέσμου σας URL).

Τώρα, διαθέτετε πλέον στατιστικά στοιχεία για κάθε σελίδα προορισμού.

Όμως, εξαιτίας του ότι έχετε προσδιορίσει κάθε χαρακτηριστικό του οχήματος ξεχωριστά, μπορείτε να προχωρήσετε ένα βήμα πιο πέρα.

Εξάγετε τα δεδομένα αυτά στην εφαρμογή Google Sheets. Στη συνέχεια, προσθέστε έναν τύπο όπως ο παρακάτω στο τέλος της πρώτης σειράς δεδομένων.

=ARRAYFORMULA(REGEXEXTRACT($A2:A,”dd_μάρκα=([^&]+)”))

Αυτό θα εξάγει τη «μάρκα» για εσάς. Μπορείτε να κάνετε το ίδιο για το «μοντέλο», το «έτος», κτλ. Στο τέλος, θα καταλήξετε σε κάτι όπως αυτό:

10. Ποιά είναι η απόδοση των δυναμικών διαφημίσεων

Η απόδοση ποικίλει από καμπάνια σε καμπάνια, και από μία ομάδα διαφημίσεων στην άλλη. Ωστόσο, σε πολλές περιπτώσεις, οι δυναμικές διαφημίσεις είναι σε θέση να έχουν καλύτερο ποσοστό απόδοσης και μετατροπών, από ότι πιο γενικές διαφημίσεις, οι οποίες δημιουργούνται με πληκτρολόγηση δεδομένων.

Παρότι έχουμε μόλις ξεκινήσει τον έλεγχο, τα αποτελέσματα είναι πολύ ικανοποιητικά, σε σύγκριση με άλλες καμπάνιες προβολής και επαναληπτικού μάρκετινγκ.

Είναι η πρώτη φορά που εκτελούμε δυναμική προβολή και δυναμικό επαναληπτικό μάρκετινγκ μέσω του AdWords για τους πελάτες μας από τον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, οπότε, τα δεδομένα που διαθέτουμε είναι λίγα· ωστόσο, είναι πολύ ενθαρρυντικά.

ppc advertising

Το μέλλον της επαναστόχευσης

Παρά το γεγονός ότι δεν είναι παρά μία απλή εικασία, πιστεύω ότι, η ψηφιακή διαφήμιση κινείται προς πλήρως δυναμικές και αυτοματοποιημένες διαφημίσεις, οι οποίες καθοδηγούνται εξολοκλήρου από τα δεδομένα, και χαρακτηρίζονται από πολύ υψηλή εξατομίκευση.

Τα δεδομένα, τα οποία είναι ήδη διαθέσιμα σε όλους μας είναι αρκετά τρομακτικά… και ισχυρά. Είναι απλά θέμα ανάπτυξης των διαφημιστικών λύσεων, με βάση τις οποίες, θα είναι εφικτή η μόχλευση των δεδομένων.

Αυτές οι καμπάνες δυναμικής προβολής προχωρούν ένα βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση.

Αφήστε μια απάντηση