Διαφημιστείτε στην Google

google adwords

“Γιατί να χρησιμοποιήσω AdWords”, “Είναι Αποτελεσματικό το Google AdWords;” είναι δύο αρκετά συνηθισμένες φράσεις, για τις οποίες γίνεται αναζήτηση στη Google, γεγονός που υποδηλώνει ότι υπάρχουν πολλοί ειδικοί του μάρκετινγκ, αλλά και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, οι οποίοι έχουν ακούσει για το Google AdWords, αλλά δεν είναι σίγουροι εάν και με ποιόν τρόπο μπορεί να είναι αποτελεσματικό γι’ αυτούς. Το AdWords – δηλαδή, το διαφημιστικό σύστημα πληρωμής ανά κλικ (PPC) της Google, το οποίο έχει γνωρίσει τεράστια επιτυχία – μπορεί να είναι αποτελεσματικό σχεδόν για κάθε τύπο επιχείρησης.  Σίγουρα η χρήση του AdWords απαιτεί χρόνο και χρήματα, όμως, χιλιάδες επιχειρήσεις έχουν διαπιστώσει ότι ο χρόνος και τα χρήματα αυτά αξίζει να δαπανηθούν, γιατί το AdWords παρέχει μετρήσιμη Απόδοση Επένδυσης (ROI). Μπορείτε να βρείτε μέτρητες σελίδες σχετικά με το πώς θα πρέπει να χρησιμοποιείτε το AdWords εμείς όμως θα επικεντρωθούμε να δώσουμε απαντήσεις στο ερώτημα γιατί θα πρέπει να το χρησιμοποιήσετε.

Πριν ξεκινήσουμε θα πρέπει να ξεκαθαριστεί πως σε καμία περίπτωση  το κείμενο αυτό δεν προτείνει αποκλείσετε τα ήδη υπάρχοντα σημεία στρατηγικής μάρκετινγκ που έχετε επιλέξει έναντι του PPC απλώς το ιδανικό θα ήταν να χτίσετε μια ισορροπία μεταξύ των καναλιών μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της οργανικής αναζήτησης του μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εκδηλώσεων, μέσων κοινωνικής δικτύωσης κτλ. Το πώς θα κατανείμετε τον προϋπολογισμό σας στο μάρκετινγκ θα εξαρτηθεί από τα ποια κανάλια αποδεικνύονται ότι είναι τα πιο αποτελεσματικά για την επιχείρησή σας.

Εάν όμως δεν έχετε ξαναχρησιμοποιήσει ποτέ το Google AdWords, και αναρωτιέστε αν αξίζει τον κόπο ή όχι, τότε σε αυτό το κείμενο θα βρείτε 10 λόγους για να χρησιμοποιήσετε το AdWords.

google adwords

10 Λόγοι Για να Χρησιμοποιήσετε AdWordsΗ αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων Google

  • 1

    To AdWords Μπορεί να Κλιμακωθεί

    Μία από τις πιο δύσκολες προκλήσεις για οποιονδήποτε ειδικό του μάρκετινγκ είναι η εύρεση πηγών αρχικών επαφών με δυνητικούς πελάτες, οι οποίες να κλιμακώνονται – που σημαίνει ότι, δεν απαιτείται πενταπλάσια προσπάθεια για την επίτευξη πενταπλάσιου αριθμού αρχικών επαφών με δυνητικούς πελάτες. Το Google AdWords μπορεί να κλιμακωθεί σε μεγάλο βαθμό, γεγονός που εξηγεί γιατί κάποιες επιχειρήσεις ξοδεύουν εκατομμύρια δολάρια τον χρόνο σε διαφήμιση AdWords. Εάν δημιουργήσετε μία καμπάνια AdWords, η οποία επιφέρει επικερδείς πωλήσεις, δεν υπάρχει λόγος να θέσετε αυθαίρετα ένα ανώτατο όριο σε αυτήν την καμπάνια. Μπορείτε να αυξήσετε τον προϋπολογισμό σας για PPC, και οι αρχικές επαφές με δυνητικούς πελάτες και τα κέρδη σας θα αυξηθούν ανάλογα. Αυτό καθιστά το AdWords εξαιρετικά αποτελεσματικό για επιχειρήσεις που χρειάζονται παρόμοιες αρχικές επαφές, αλλά αντιμετωπίζουν έλλειψη χρόνου και κεφαλαίων.

  • 2

    Το AdWords Είναι Μετρήσιμο

    Σε σύγκριση με τα παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ, όπως η τηλεοπτική διαφήμιση και η διαφήμιση σε περιοδικά, το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο είναι μετρήσιμο, το PPC του AdWords συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο μετρήσιμων καναλιών διαφήμισης μέσω διαδικτύου. Είναι δύσκολη η πραγματοποίηση ακριβών μετρήσεων για τη SEO, γιατί δεν μπορείτε να γνωρίζετε πάντα, ποιές ενέργειες οδήγησαν σε αύξηση ή μείωση της σειράς κατάταξης. Έπειτα υπάρχει και η απογοήτευση από το γεγονός ότι πολλά δεδομένα "δεν παρέχονται". Η μέτρηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι εξίσου δύσκολη. Εν συγκρίσει, το AdWords χαρακτηρίζεται από περισσότερη διαφάνεια, παρέχοντας μεγάλο αριθμό μετρήσεων PPC, οι οποίες σας επιτρέπουν να δείτε με μεγαλύτερη λεπτομέρεια, τί είναι αποτελεσματικό, και τί όχι. Μπορείτε να καθορίσετε πολύ γρήγορα αν οι καμπάνιες σας απορροφούν ή επιστρέφουν την επένδυσή σας.

  • 3

    Το AdWords Είναι Ευέλικτο

    Το AdWords παρέχει πολύ μεγάλο αριθμό επιλογών, έτσι ώστε να προσαρμόσετε τις καμπάνιες και τις διαφημίσεις σας στις συγκεκριμένες ανάγκες σας, πραγματοποιώντας πάρα πολύ υψηλή στόχευση του κοινού που επιθυμείτε να προσεγγίσετε. Για παράδειγμα, με το AdWords μπορείτε να:
    Προσδιορίσετε τύπους αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών – Μπορείτε, για παράδειγμα, να εμφανίσετε τη διαφήμισή σας μόνο σε άτομα που αναζητούν μία ακριβή λέξη-κλειδί, την οποία προσδιορίζετε, όπως για παράδειγμα “ξενοδοχεία Αθήνα” - φιλτράροντας και αποκλείοντας την επισκεψιμότητα από γενικούς όρους που σχετίζονται με την Αθήνα, ή τα ξενοδοχεία (η SEO, από την άλλη πλευρά, στηρίζεται στην προσδοκία, καθώς δεν μπορείτε να προσδιορίσετε τον όρο για τον οποίο εμφανίζεστε στη σειρά κατάταξης, αλλά απλά ελπίζετε για το καλύτερο.)
    Χρησιμοποιήσετε επεκτάσεις διαφημίσεων για να εμφανίσετε εικόνες προϊόντων, έναν τηλεφωνικό αριθμό, συνδέσμους προς τον ιστότοπό σας, τη φυσική σας τοποθεσία – μπορεί ακόμη και να ξεκινήσετε μια συζήτηση, ή να αποκτήσετε μία διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου απευθείας από τη Σελίδα Κατάταξης Μηχανής Αναζήτησης (SERP).
    Περιορίσετε το κοινό σας, κατά τοποθεσία, ώρα της ημέρα, γλώσσα, τύπο περιηγητή ή συσκευής, και πολλά άλλα. Ένα υψηλό ποσοστό της επισκεψιμότητάς σας από SEO μπορεί να μην έχει καμία αξία για εσάς εάν για παράδειγμα, χρειάζεστε μόνο αρχικές επαφές με δυνητικούς πελάτες, οι οποίοι βρίσκονται στην Αθήνα, και η μισή επισκεψιμότητά σας στο διαδίκτυο προέρχεται από κάποια άλλη περιοχή, όμως στο AdWords, δεν χρειάζεται να εμφανίσετε τις διαφημίσεις σας σε περιοχές που δεν σας ενδιαφέρουν.
    Έχετε πρόσβαση σε ένα τεράστιο δίκτυο χρηστών, οι οποίοι δεν προέρχονται από αναζήτηση, σε τοποθεσίες όπως το Gmail και το YouTube, αλλά και πάρα πολλούς άλλους συνεργαζόμενους ιστότοπους.
    Μοχλεύσετε το δίκτυο εμφάνισης, κάτι το οποίο είναι εξαιρετικό για την δημιουργία αναγνωρισιμότητας μάρκας, και συχνά μετατρέπεται σε πωλήσεις με πολύ χαμηλότερο κόστος από ό, τι στην Αναζήτηση Google.

  • 4

    To AdWords Είναι Πιο Γρήγορο από τη SEO

    Για νέες επιχειρήσεις και ιστότοπους, μπορεί να χρειαστεί μήνες μέχρι να δουν αποτελέσματα από τη SEO. Αυτή η θεωρούμενη ως “ποινή”, αναφερόταν στο παρελθόν ως επίδραση του φίλτρου sandbox της Google – ο κόσμος υπέθετε ότι η Google σκόπιμα φιλτράριζε και απέκλειε τους νέους ιστότοπους από τα αποτελέσματα. Είναι πιο πιθανό ότι το πρόβλημα είναι ο ανταγωνισμός, ο οποίος είναι έντονος, και χρειάζεται περισσότερος χρόνος για έναν ιστότοπο για να αποδείξει την αξία του και να κερδίσει κύρος και συνδέσμους.
    Το AdWords είναι μία εξαιρετική λύση για νέες επιχειρήσεις, διότι δεν χρειάζετε να περιμένουν τόσο πολύ για να δουν αποτελέσματα. Κατά την ενασχόλησή σας με τη SEO του ιστοτόπου σας, μπορεί να εισάγετε πόρους σε μία καμπάνια AdWords για να αρχίσετε να λαμβάνετε αμέσως εμφανίσεις και κλικ. Επειδή είναι τόσο γρήγορο, είναι επίσης ένας καλός τρόπος για να ελέγξετε κατά πόσον αξίζει να κυνηγήσετε μία δεδομένη λέξη-κλειδί ή κοινό μέσω της οργανικής αναζήτησης – εάν μετατρέπεται σε ικανοποιητικό βαθμό σε πωλήσεις μέσω του AdWords, τότε μπορείτε να συμπεράνετε ότι αξίζει τον κόπο να δοκιμάσετε να εμφανιστείτε στη σειρά κατάταξης μέσω της SEO, και να δημιουργήσετε το περιεχόμενό σας σε εκείνη τη θεματική περιοχή. (Αυτός είναι ένας μόνο από τους τρόπους που το AdWords και η SEO αποτελούν δύο πολύ καλές προτιμήσεις που συνδυάζονται μεταξύ τους εξαιρετικά.)
    Ως πρόσθετο όφελος, συχνά μπορείτε να ξεκινήσετε με το AdWords με πολύ μικρό κόστος – η Google δίνει συχνές προσφορές κουπονιών για νέους διαφημιζόμενους (οι οποίες αντιστοιχούν σε έναν προϋπολογισμό δωρεάν PPC).

  • 5

    Το AdWords Είναι (Συνήθως) Ευκολότερο από ότι το SEO

    Υπάρχουν αρκετές απόψεις που οτι η SEO είναι πολύ πιο δύσκολη από ό, τι η PPC. Υπαρχουν όμως και αρκετες διαφωνίες. Συνολικά θα λέγαμε πως οι PPC καμπάνιες απαιτούν πολύ λιγότερη προσπάθεια συντήρησης από ό, τι οι προσπάθειές στη SEO. Όχι μόνο είναι δύσκολη η ενημέρωση του ιστοτόπου, αλλά και για να αυξηθεί η οργανική επισκεψιμότητα, χρειάζεται μία ομάδα που συνέχως θα παράγει καινούριο περιεχόμενο για SEO. Σίγουρα είναι διασκεδαστικό, δημιουργικό, και προσφέρει ικανοποίηση όταν είναι αποτελεσματικό – όμως επίσης, είναι και πολύ θετικό οτι δια μέσου της PPC μπορείτε να επιτύχετε αρχικές επαφές με δυνητικούς πελάτες, χωρίς να πρέπει να περάσετε από επιπλέον διαδικασίες.
    Η εκμάθηση του AdWords είναι πιθανόν πιο εύκολη διότι υπάρχουν λιγότερες αντιφατικές πληροφορίες διαθέσιμες. Αν δεν ασχολείστε με αυτόν τον τομέα, ως ειδικός του μάρκετινγκ, μπορεί να είναι πολύ δύσκολο, να γνωρίζετε ποιές πηγές πληροφοριών είναι αληθής, και ποιες απλά πωλούν ψεύτικες υποσχέσεις.

  • 6

    Το AdWords Κυριαρχεί στα SERP

    Θα παρουσιάζαμε το AdWords σαν το “αγαπημένο παιδί” της Google (και πώς να μην είναι άλλωστε, αφού αντιπροσωπεύει περίπου το 97% των εσόδων της), επιπλέον η SERP έχει αλλάξει, καθώς όλο και μεγαλύτερο τμήμα της περιοχής πάνω από το κυρίως σώμα του κειμένου δίνεται σε διαφημίσεις, παρά σε οργανικά αποτελέσματα. Αυτό μπορεί να είναι ενοχλητικό, τόσο για εκείνους που ασχολούνται με τη SEO, όσο και για τους χρήστες. Εάν όμως, ασχολείστε με την PPC, αυτό δεν είναι καθόλου άσχημο! Αντιθέτως είναι μία ευκαιρία να εμφανίσετε το μήνυμά σας ψηλά στο επάνω μέρος της SERP, με τρόπο που μπορεί να δημιουργήσει πολλά κλικ και φυσικά είναι μύθος ότι κανείς δεν κάνει κλικ στις διαφημίσεις AdWords.

  • 7

    Η διαμόρφωση του AdWords Μπορεί να Είναι Πιο Ελκυστική από ό, τι τα Οργανικά Αποτελέσματα

    Η Google τα τελευταία χρόνια έχει λανσάρει πολλούς νέους μορφότυπους διαφημίσεων και τελικά θα λέγαμε πως εν συγκρίσει, τα οργανικά αποτελέσματα μοιάζουν σχεδόν βαρετά. Οι διαφημίσεις αποτελεσμάτων προϊόντων και οι ενσωματωμένες διαφημίσεις σε βίντεο στο YouTube. δείχνουν λαμπερές και ελκυστικές και λαμβάνουν περισσότερα κλικ, αυτό σημαίνει και περισσότερα έσοδα για τη Google. Όμως, όσα περισσότερα κλικ τόσο το καλύτερο και για τον διαφημιζόμενο, οπότε φροντίστε να εκμεταλλευτείτε τη νέα διαμόρφωση και τις επεκτάσεις διαφημίσεων.

  • 8

    Η Επισκεψιμότητα του AdWords Μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερες Πωλήσεις από ό, τι η Οργανική Επισκεψιμότητα

    Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η οργανική επισκεψιμότητα είναι πολύ καλή, και αυτό δεν αμφισβητείται σε καμία περίπτωση! Όμως, υπάρχουν ορισμένα στοιχεία, που δείχνουν ότι η πληρωμένη διαφήμιση έχει μεγαλύτερα ποσοστά (έως και δύο φορές υψηλότερα) αναζήτησης ή και πωλήσεων, από ό, τι η οργανική επισκεψιμότητα – είναι λογικό πως η ανταπόκριση ποικίλλει ανά κλάδο, και, όπως πάντα, αυτό μπορεί να μην ισχύει για τη συγκεκριμένη επιχειρηματική δραστηριότητά σας, αλλά δεν θα το γνωρίζετε, έως ότου δοκιμάσετε. Αυτό πιθανώς οφείλεται στο γεγονός ότι, η πληρωμένη οργανική επισκεψιμότητα είναι περισσότερο στοχευμένη και επιλέξιμη (εξαιτίας των επιλογών στόχευσης), και ότι, ερωτήματα αναζήτησης που οδηγούν σε κλικ διαφημίσεων είναι πολύ πιο πιθανό να έχουν εμπορικό, παρά ενημερωτικό χαρακτήρα.

  • 9

    Το AdWords Συμπληρώνει τα Υπόλοιπα Κανάλια σας στο Μάρκετινγκ

    Το AdWords είναι συμπληρωματικό των υπολοίπων προσπαθειών σας στο μάρκετινγκ. Το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι ένας αποδοτικός τρόπος χρήσης του AdWords, για στόχευση ατόμων που έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας. Με το επαναληπτικό μάρκετινγκ του AdWords, μπορείτε να επαναπροσεγγίσετε προηγούμενους επισκέπτες του ιστοτόπου σας με ένα αρχείο κειμένου αποθήκευσης πληροφοριών (cookie) (τα άτομα αυτά μπορεί να σας έχουν βρει διαμέσου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του ιστολογίου σας, να έχουν κάνει κλικ σε μία σελίδα προϊόντων από ένα προωθημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κλπ.) Οι εμφανίσεις των διαφημίσεών σας θα τους “ακολουθήσουν”, στη συνέχεια, σε όλο το Διαδίκτυο, οπότε η μάρκα σας θα παραμείνει στην πρώτη θέση του μυαλού τους. Μπορείτε ακόμη και να τους δείξετε το ακριβές προϊόν, για το οποίο πραγματοποίησαν αναζήτηση. Μαζί με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για εγκατάλειψη ενός καλαθιού αγορών (η ίδια αρχή), οι διαφημίσεις επαναληπτικής στόχευσης έχουν πάρα πολύ υψηλή απόδοση επένδυσης σε σύγκριση με τα υπόλοιπα κανάλια μάρκετινγκ.

  • 10

    Οι Ανταγωνιστές σας Χρησιμοποιούν το AdWords

    Τέλος, υπάρχει η πίεση του ανταγωνισμού: “Όλοι οι άλλοι το κάνουν, γιατί όχι και εσύ;”. Σίγουρα δεν είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος σκέψης για πολλές περιπτώσεις όμως σε ο,τι αφορά το μαρκετινγκ στο διαδίκτυο φαίνεται αρκετά λογικό. Μπορείτε να ελέγξετε πραγματοποιώντας μερικές αναζητήσεις για λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν. Είναι πιθανό να δείτε πως οι ανταγωνιστές σας βρίσκονται ήδη στα αποτελέσματα διαφημίσεων, στην κορυφή της SERP. Εσείς έχετε την πολυτέλεια να μην είστε εκεί;

Εάν χρειάζεστε βοήθεια με της Google διαφημίσεις σας μην διστάσετε να μας καλέστε