20 τρόποι για να βελτιώσετε τις διαφημίσεις σας στο Facebook

facebook digital marketing

To Facebook προσφέρει τόσους πολλούς τρόπους στόχευσης υποψήφιων πελατών, που υπάρχει η κατάλληλη διαφημιστική επιλογή για κάθε επιχείρηση.

Εσείς χρησιμοποιείτε τις διαφημίσεις του Facebook; Και εάν ναι γνωρίζετε όλες τις επιλογές στόχευσης που μπορεί προσφέρει το Facebook;

20 τρόποι για να στοχεύσετε ειδικά κοινά με τη διαφήμιση του Facebook.

  • 1

    Μάθετε τα Ενδιαφέροντα των Πελατών σας

    Στο Facebook, μπορείτε να στοχεύσετε άτομα που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον ή τους αρέουν σελίδες που σχετίζονται με κάποια άλλη σελίδα ή θέμα. Αυτή η στόχευση γίνεται με βάση τα ενδιαφέροντα, παρ’ ότι συχνά συγχέεται με τη στόχευση για “like”.
    Υπάρχουν χιλιάδες ενδιαφέροντα να στοχεύσετε, και βρίσκονται στο τμήμα “Ενδιαφέροντα", στις ρυθμίσεις της ομάδας διαφημίσεων σας.
    Πληκτρολογήστε κυριολεκτικά οτιδήποτε στο πλαίσιο αναζήτησης, και το Facebook θα προτείνει αντίστοιχα ή σχετικά ενδιαφέροντα.
    Η στόχευση ενδιαφερόντων σημαίνει συνήθως ότι στοχεύετε μεγαλύτερα κοινά. Έτσι, πριν ρυθμίσετε τη στόχευση ενδιαφερόντων, εκτιμήστε το μέγεθος της ομάδας στόχευσής σας. Στη συνέχεια, σκεφθείτε να συνδυάσετε ένα ενδιαφέρον με μία τουλάχιστον διαφορετική μέθοδο στόχευσης.

  • 2

    Αναζητείστε Άτομα στην Αγορά για Αυτό που Πουλάτε

    Η συμπεριφορά μας στο Διαδίκτυο παρέχει πολλές πληροφορίες για τις αγοραστικές μας προθέσεις. Συνδυάζοντας δεδομένα από διαφορετικές πηγές, το Facebook είναι σε θέση να γνωρίζει ποιός βρίσκεται στη διαδικασία αγοράς ενός προϊόντος.
    Επομένως, μπορείτε να στοχεύσετε άτομα που ψάχνουν να αγοράσουν κάτι συγκεκριμένο, για παράδειγμα, αυτούς που θέλουν να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο και ψάχνουν στην αγορά για σπορ όχημα πολλαπλών χρήσεων (SUV) πολυτελείας.
    Η επιλογή βρίσκεται στο Τμήμα συμπεριφοράς των ρυθμίσεων της ομάδας διαφημίσεών σας.
    Θα δείτε διάφορες κατηγορίες σε ένα σενάριο σαν αυτό, διότι το Facebook σας επιτρέπει να είστε τόσο συγκεκριμένοι. Στην περίπτωση του SUV, στοχεύστε άτομα που ψάχνουν για νέο SUV, μεταχειρισμένο SUV, και ούτω καθεξής.
    Πειραματιστείτε με αυτήν την επιλογή στόχευσης για να προσδιορίσετε ποιές μέθοδοι είναι οι πιο επικερδείς.

  • 3

    Στοχεύστε Άτομα με Βάση τους Οικονομικούς Πόρους τους

    Εάν επιθυμείτε να πουλήσετε ένα προϊόν ή υπηρεσία, το οποίο συνδέεται συνειρμικά με την οικονομική προσιτότητα, η μέθοδος αυτή είναι εξαιρετικά χρήσιμη. Είναι διαθέσιμη στα ”Δημογραφικά Στοιχεία”, και αυτή η επιλογή στόχευσης σας επιτρέπει να επιλέξετε μεταξύ εισοδήματος, Καθαρής Περιουσιακής Κατάστασης, και Ρευστών Περιουσιακών Στοιχείων.
    Τα “Ρευστά Περιουσιακά Στοιχεία” είναι μία επιλογή που βρίσκεται στην “Καθαρή Περιουσιακή Κατάσταση”.
    Η στόχευση ατόμων κατά εισόδημα, καθαρή περιουσιακή κατάσταση, ή ρευστά περιουσιακά στοιχεία, είναι συνήθως αποτελεσματική ως αυτόνομη επιλογή. Όταν οι επιχειρήσεις την συνδυάζουν με τη συμπεριφορά που ταιριάζει καλύτερη με την ομάδα στόχευσής τους, τα κοινά είναι συνήθως υπερβολικά περιορισμένα. Το μυστικό είναι να επιλέγετε μία ευρύτερη συμπεριφορά από ό, τι συνήθως, σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι το κοινό είναι πολύ μικρό (για παράδειγμα 10-20 χιλιάδες).
    Σύμφωνα με τον Δυναμικό Επεξεργαστή του Facebook, τα δεδομένα του “Μοντελοποιούνται με βάση την ηλικία, το εισόδημα, την ύπαρξη τέκνων, το επάγγελμα, τα περιουσιακά στοιχεία, τα στοιχεία οχημάτων, τα επενδυτικά ενδιαφέροντα κτλ.”

  • 4

    Συνδυάστε την Ηλικία και το Φύλο με τον Τόπο Διαμονής των Ατόμων

    Αντί για απλή στόχευση γεωγραφικών περιοχών, προσθέστε ηλικιακές ομάδες και φύλο στο μίγμα. Για παράδειγμα, στοχεύστε άνδρες ηλικίας 25-35 που διαμένουν στην Αθήνα.
    Η μέθοδος αυτή στηρίζεται στις πρώτες πληροφορίες που μοιράζονται τα άτομα, όταν δημιουργούν ένα προφίλ στο Facebook: ηλικία, φύλο, και πόλη διαμονής. Η στόχευση ατόμων με βάση τον τόπο διαμονής μπορεί επίσης να αποτελέσει εξαιρετικό υποκατάστατο της στόχευσης για συγκεκριμένα επίπεδα εισοδήματος, διότι θεωρεί ως δεδομένη μία συγκεκριμένη ποιότητα ζωής.
    Η μέθοδος αυτής μπορεί να χρησιμοποιηθεί αμέσως μετά τη δημιουργία μίας ομάδας διαφημίσεων.
    Στοχεύστε κυριολεκτικά κάθε κράτος, περιοχή, και πόλη στον κόσμο (υπάρχουν όμως και ορισμένες εξαιρέσεις). Μία άλλη επιλογή είναι να εξαιρέσετε τμήμα μίας περιοχής, προκειμένου να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας ακόμη περισσότερο.
    Κάποιες επιλεγμένες χώρες, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, υποστηρίζουν επίσης στόχευση με βάση τον ταχυδρομικό κώδικα.

  • 5

    Στοχεύστε Άτομα κατά Κλάδο ή Επάγγελμα

    Για προϊόντα ή υπηρεσίες, τα οποία είναι ιδανικά για άτομα που εργάζονται σε έναν συγκεκριμένο κλάδο ή έχουν μία συγκεκριμένη θέση εργασίας, χρησιμοποιήστε τον τίτλο του κλάδου ή της θέσης εργασίας για τη μέθοδο στόχευσης. Για παράδειγμα, στοχεύστε “Απασχολούμενοι στις Τέχνες, τη διασκέδαση, τον αθλητισμό, και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.”
    Η επιλογή αυτή βρίσκεται στην “Εργασία” (στα “Δημογραφικά Στοιχεία”) στο Facebook.
    Ο κλάδος στον οποίο εργάζονται τα άτομα μπορεί να αποτελέσει εξαιρετική εναλλακτική επιλογή, σε σχέση με την απλή στόχευση κατά το είδος της θέσης εργασίας.
    Στην πραγματικότητα, η στόχευση του είδους της θέσης εργασίας σας επιτρέπει βασικά να στοχεύσετε τρεις ακόμη μικρές κατηγορίες θέσεως εργασίας.

  • 6

    Προωθήστε την διαφήμιση σας σε Άτομα με Βάση το Ιδιοκτησιακό Καθεστώς της Κατοικίας τους

    Όπως ακριβώς το Facebook μπορεί να στοχεύσει άτομα που σχεδιάζουν να αγοράσουν κάτι συγκεκριμένο (όπως ένα αυτοκίνητο), η πλατφόρμα αυτή έχει επίσης τη δυνατότητα στόχευσης ατόμων με βάση το ιδιοκτησιακό καθεστώς της κατοικίας τους.
    Ωστόσο, το Facebook ταξινομεί την ιδιοκτησία κατοικίας ως δημογραφικό στοιχείο, και όχι ως συμπεριφορά, όπως κάνει με τα αυτοκίνητα και άλλα προϊόντα. Στοχεύστε άτομα με ιδιόκτητη ή ενοικιαζόμενη κατοικία, ή άτομα που αγοράζουν κατοικία για πρώτη φορά.
    Συνδυάστε την εκπαίδευση με μία άλλη μέθοδο στόχευσης, προκειμένου να είστε όσο το δυνατόν πιο σχετικοί με τις διαφημίσεις.

  • 7

    Στοχεύστε Εθνότητες

    Εάν αυτό ταιριάζει με το brand σας, στοχεύστε “Εθνότητες”, όπως Αφροαμερικανοί, Αμερικανοί Ασιάτες, ή Ισπανόφωνοι.
    Αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη στα “Δημογραφικά Στοιχεία”.
    Αυτή η μέθοδος στόχευσης είναι διαθέσιμη μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τα δεδομένα στηρίζονται σε άτομα που ζουν στις Ηνωμένες Πολιτείες, η δραστηριότητα των οποίων στο Facebook συμφωνεί με μία συγκεκριμένη εθνοτική προτίμηση.

  • 8

    Προσεγγίστε τους Γονείς

    Πολλοί ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν γονείς και παιδιά ως βασικό κοινό.
    Το Facebook όχι μόνο επιτρέπει τη στόχευση των γονέων, αλλά επιτρέπει επίσης την πιο στενή στόχευσή τους, με βάση την ηλικία των παιδιών τους.
    Η επιλογή αυτή είναι διαθέσιμη στα “Δημογραφικά Στοιχεία”.
    Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει επίσης μία ενότητα που είναι αφιερωμένη στις μητέρες και τον τρόπο ζωής τους. Οι υποκατηγορίες περιλαμβάνουν τις Μητέρες που ζουν σε Μεγάλες Πόλεις, τις Μητέρες που είναι Στελέχη Επιχειρήσεων, τις Μητέρες που φροντίζουν τη Φυσική τους Κατάσταση, τις Μητέρες με Οικολογική Συνείδηση, τις Μητέρες με Παιδιά στο Λύκειο, και πολλά ακόμα.

  • 9

    Στόχευση ανά Γενιά

    Τα Άτομα της Μεταπολεμικής Γενιάς, της Γενιάς Χ, και της Γενιάς της Χιλιετίας, παρουσιάζουν σε γενικές γραμμές τρεις τελείως διαφορετικές συμπεριφορές πελατών. Είναι σίγουρο ότι συμβάλλουν σε επιλογές στενότερης στόχευσης για πολλές επιχειρήσεις.
    Η καρτέλα “Γενιά” βρίσκεται στα “Δημογραφικά Στοιχεία”.
    Το Facebook ορίζει αυτές τις κατηγορίες με βάση το έτος γέννησης των χρηστών κάθε κατηγορίας.

  • 10

    Ταξινόμηση με βάση τις Πολιτικές Πεποιθήσεις

    Με τον λογαριασμό διαφημίσεών σας στο Facebook μπορείτε να στοχεύσετε πολιτικές πεποιθήσεις.
    Δυστυχώς μέχρι σήμερα, τα πολιτικά δεδομένα είναι διαθέσιμα στα “Δημογραφικά Στοιχεία” μόνο για τις Ηνωμένες Πολιτείες.
    Υπάρχει μία ενότητα που ονομάζεται “Στοιχεία Αυτοαξιολόγησης”, η οποία περιλαμβάνει πληροφορίες με βάση τα στοιχεία αυτοαξιολόγησης ή τις δωρεές σε κόμματα. Το Facebook δεν διαθέτει τμήμα πηγών πληροφοριών για κάθε πολιτικό κόμμα. Συνεπώς, δεν μπορεί να δοθεί επίσημη απάντηση στο ερώτημα, από πού αντλούνται αυτά τα στοιχεία.

  • 11

    Προσεγγίστε τα Άτομα Εκείνα για τα Οποία Πλησιάζει μία Επέτειος

    Αυτή η κατηγορία στοχεύει άτομα με επέτειο μέσα στις επόμενες 30 ημέρες. Καθώς υπάρχει προθεσμία όσον αφορά το σημαντικό γεγονός για το ζευγάρι, είναι μία εξαιρετική ευκαιρία να οδηγηθούν τα άτομα σε μία πώληση.
    Εντοπίστε προσεχείς επετείους στην υποκατηγορίες “Γεγονότα Ζωής” στα “Δημογραφικά Στοιχεία”.
    Αυτός είναι ένας εξαιρετικός τρόπος εξεύρεσης ατόμων, τα οποία έχουν κάποιον λόγο για να αγοράσουν δώρο.

  • 12

    Εντοπίστε Φίλους των Ατόμων που Γιορτάζουν ένα Σημαντικό Γεγονός

    Όπως ακριβώς με εκείνους που πρόκειται να γιορτάσουν μία επέτειο, είναι επίσης δυνατόν να στοχευθούν οι φίλοι των ατόμων με προσεχή γενέθλια. Η επιλογή αυτή βρίσκεται στην υποκατηγορία “Φίλοι” στα “Γεγονότα Ζωής”.
    Και πάλι, αυτός είναι ένας εξαιρετικός τρόπος εξεύρεσης ατόμων που έχουν κάποιον λόγο για να αγοράσουν δώρο.

  • 13

    Εντοπίστε Άτομα που Διατηρούν Σχέση από Απόσταση

    Η στόχευση μίας σχέσης από απόσταση αποτελεί έναν ακόμη σπουδαίο τρόπο πώλησης περισσότερων δώρων και εκπτωτικών κουπονιών από τις επιχειρήσεις και τους παρόχους υπηρεσιών.
    Η επιλογή αυτή βρίσκεται στην υποκατηγορία “Γεγονότα Ζωής”.
    Οι λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου για άτομα σε σχέση από απόσταση ευνοούν αυτού του είδους τη στόχευση.

  • 14

    Στοχεύστε Εκείνους που Βρίσκονται Μακριά από την Οικογένεια ή το Σπίτι

    Άλλα γεγονότα ζωής, τα οποία μπορεί να ενδιαφέρουν τις επιχειρήσεις, σχετίζονται με άτομα που βρίσκονται μακριά από την οικογένεια ή το σπίτι.
    Το Facebook φαίνεται ότι χρησιμοποιεί τις πληροφορίες τοποθεσίας που υπάρχουν στους λογαριασμούς, προκειμένου να ανακτήσει αυτά τα δεδομένα για διαφημιστικούς σκοπούς.

  • 15

    Προωθήστε την διαφήμιση σας σε Άτομα που Ξεκίνησαν Πρόσφατα Δουλειά

    Τα άτομα που μόλις ξεκίνησαν νέα δουλειά, ή πήραν προαγωγή το τελευταίο εξάμηνο, θα μπορούσαν να είναι καλοί στόχοι για μία επιχείρηση ενδυμάτων ή αξεσουάρ. Τα άτομα αυτά μπορεί να επιθυμούν να ντυθούν για να εντυπωσιάσουν στη νέα δουλειά τους, και μπορεί να πραγματοποιήσουν αγορές στο Διαδίκτυο.
    Στοχεύστε άτομα που ξεκινούν νέα δουλειά, χρησιμοποιώντας την επιλογή “Γεγονότα Ζωής” στα “Δημογραφικά Στοιχεία”.
    Το Facebook ανακτά αυτά τα δεδομένα από τις ενημερώσεις των προφίλ.

  • 16

    Στοχεύστε Άτομα που τους Αρέσει να Ψωνίζουν

    Το μάρκετινγκ που έχει στόχο τους αγοραστές του Διαδικτύου που προέρχονται από νοικοκυριά με πολλές διαδικτυακές αγορές κατά τη διάρκεια της ζωής τους, είναι πολύ καλύτερο από ό, τι η στόχευση απλά σε οποιονδήποτε, και ιδιαίτερα σε άτομα που είναι απίθανο να ολοκληρώσουν μία διαδικτυακή αγορά.
    Αυτή η μέθοδος στόχευσης είναι διαθέσιμη στις ”Συμπεριφορές”.
    Συνδυάστε αυτήν τη συμπεριφορά με άλλες μεθόδους στόχευσης για να προσεγγίσετε το μεγαλύτερο δυνατό ποσοστό υποψήφιων πελατών.

  • 17

    Προσεγγίστε Άτομα που Διαμένουν σε Ακριβές Κατοικίες

    Εάν η επιχείρηση σας παρέχει προϊόντα ή υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, όπως ασφάλεια κατοικίας προσεγγίστε άτομα που διαμένουν σε ακριβές κατοικίες.
    Οι αξίες κατοικίας περιλαμβάνονται στα “Δημογραφικά Στοιχεία”, στον “Τύπο Κατοικίας” και στην υποκατηγορία “Αξία Κατοικίας”.
    Δοκιμάστε διαφορετικές επιλογές στόχευσης, αναλόγως του τί θέλετε να προωθήσετε. Για παράδειγμα, δημιουργήστε μία ομάδα διαφήμισης υπολογίζοντας μόνο στην αξία κατοικίας, και άλλη μία, η οποία συνδυάζει άλλες μεθόδους στόχευσης. Έπειτα, δείτε τι είναι το πιο αποτελεσματικό για την επιχείρησή σας.

  • 18

    Εντοπίστε Άτομα που Παίζουν Παιχνίδια

    Στα άτομα που παίζουν παιχνίδια συνήθως αρέσουν σελίδες που σχετίζονται με κονσόλες ή συστήματα παιχνιδιών οπότε έχετε την ευκαιρία να στοχέυσετε με διαφημίσεις Facebook άτομα που συνδέονται στο Facebook από κονσόλες παιχνιδιών. Μπορείτε ακόμη να στοχεύσετε άτομα που έχουν παίξει ένα παιχνίδι στο Facebook τις τελευταίες 14 ημέρες.
    Η επιλογή αυτή είναι διαθέσιμη στις “Συμπεριφορές”.

  • 19

    Αναζητήστε Διαχειριστές Σελίδων

    Αν έχετε ένα τεχνολογικό προϊόν ή υπηρεσία, το οποίο θα μπορούσε να βελτιώσει την επιχειρηματική δραστηριότητα και την παραγωγικότητα των διαχειριστών σελίδων, στοχεύστε αυτούς.
    Η επιλογή αυτή είναι διαθέσιμη στο Facebook ως “Συμπεριφορά”.
    Αυτή η στόχευση είναι τέλεια για εφαρμογές, υπηρεσίες που στηρίζονται στο διαδίκτυο, και άλλα εργαλεία, τα οποία στοχεύουν διαχειριστές σελίδων στο Facebook.

  • 20

    Στοχεύστε Άτομα που Διαθέτουν Ειδικές Κινητές Συσκευές

    Το Facebook σας επιτρέπει να στοχεύσετε άτομα, με βάση την συσκευή που χρησιμοποιούν για να συνδεθούν στο Facebook.
    Η μέθοδος αυτή είναι διαθέσιμη στο τμήμα “Συμπεριφορές”.
    Αυτή η στόχευση είναι κατάλληλη για επιχειρήσεις που πουλούν τηλέφωνα και αξεσουάρ, ή επιχειρήσεις που παρέχουν εφαρμογές.

Εν Κατακλείδι

Παρ’ ότι πολλοί επαγγελματίες του μάρκετινγκ και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πιστεύουν ότι οι επιλογές στόχευσης των διαφημίσεων Facebook είναι υπερβολικά περιορισμένες ή γενικές, αυτό δεν ισχύει. Υπάρχει διαθέσιμη πληθώρα επιλογών και συνδυασμών στόχευσης.

Το Facebook είναι “χρυσωρυχείο” δεδομένων, και αποτελεί σίγουρα καλή επιλογή για τη συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων. Το παρόν άρθρο παρουσιάζει απλά μία επιλογή κοινών στόχευσης, μεταξύ των εκατοντάδων επιλογών, οι οποίες είναι διαθέσιμες σε οποιονδήποτε χρησιμοποιεί το περιβάλλον διεπαφής των Διαφημίσεων Facebook.

Οι διαφημίσεις Facebook μπορούν ναι γίνουν αποτελεσματικές αρκεί να αφιερώστε χρόνο για να ερευνήσετε διαφορετικές μεθόδους στόχευσης, προκειμένου να βρείτε εκείνες που ταιριάζουν καλύτερα στην επιχείρησή σας, ώστε να μπορέσετε να δημιουργήσετε επιτυχημένες καμπάνιες διαφημίσεων Facebook.

Παρόμοια άρθρα

Εάν χρειάζεστε βοήθεια με της Facebook διαφημίσεις σας μην διστάσετε να μας καλέστε