Διαφημιστείτε στο Facebook

facebook advertising

Το Facebook είναι ο βασιλιάς των social media και είναι ένας καταπληκτικός τρόπος για να αυξήσετε την προβολή και την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας, μπορείτε ακόμα να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες, να αυξήσετε και να “οδηγήσετε” τις πωλήσεις.

Σημείωση: Το Facebook παραμένει στην κορυφή των social media και σίγουρα προτείνεται για εμπορική χρήση.  Αφού ποτέ δεν έχει υπάρξει πιο οικονομικός τρόπος για να χτίσετε το brand σας και να δημιουργήσετε ζήτηση για τα προίοντα – υπηρεσίες σας.

Εάν  δεν έχετε ήδη διαφημιστεί στο Facebook, τότε σίγουρα κάνετε κάποιο λάθος. Παρακάτω θα δούμε 9 λόγους για τους οποίους η προβολή μέσω Facebook θα βοηθήσει στην επιτυχία της επιχείρησης σας.

9 λόγοι να διαφημιστείτε στο FacebookΓιατί θα πρέπει να ξεκινήσετε απο σήμερα κιόλας την διαφήμιση σας στο Facebook

  • 1

    Οι άνθρωποι ξοδέυουν πάρα πολύ απο τον χρόνο τους στα social media

    Ανεξάρτητα απο το μέγεθος της επιχείρησής σας το Facebook είναι πραγματικά πάρα πολύ μεγάλο για να το αγνοήσετε. Αυτό ίσως να το ξέρετε ήδη -όπως και άλλες 40 εκ. επιχειρήσεις-, η επιχείρηση σας χρειάζετε σελίδα στο Facebook γιατί το Facebook βρίσκεται εκεί που βρίσκεται και ο επόμενος πελάτης σας!
    Είναι ενδεικτικό πως κατά μέσο όρο ο άνθρωπος ξοδεύει 28% του χρόνου του στα κοινωνικά δίκτυα (social media) ή αλλίως 1,72 ώρες ανά ημέρα και όμως το Facebook έχει μόνο 2 εκ. ενεργούς διαφημιζόμενους
    Οπότε θα λέγαμε πως είναι πραγματικά μια πολυ καλή ευκαιρία.

  • 2

    Πάνω απο 1 δις. εγγεγραμμένοι ενεργοί χρήστες

    Με βάση τα τελευταία στοιχεία που έχουν εκδοθεί 1.55 δις. άτομα συνδέονται κάθε μήνα στην σελίδα τους στο Facebook και 1.39 δις. χρησιμοποιεί το κινητό του.
    Τον Αύγουστο ο Mark Zuckerberg ανακοίνωσε πως το Facebook έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία αφού κάθε μέρα πάνω απο 1 δις. άτομα χρησιμοποιούν τον λογαριασμό τους και σχεδόν οι μισοί απο αυτούς συνδέονται απο το κινητό τους.
    Μέσα απο αυτό το τεράστιο σύνολο ανθρώπων κάποιοι είναι οι μελλοντικοί σας πελάτες και κάποιοι απο αυτούς χρησιμοποιούν το Facebook σε καθημερινή βάση. Το Facebook μπορεί να σας βοηθήσει να φτάσετε σε αυτούς.

  • 3

    Οργανικές αναζητήσεις

    Εάν η επιχείρηση σας έχει ήδη Facebook page (σελίδα στο Facebook) αυτό που θα πρέπει να ξέρετε είναι πως λιγότερο απο 0.5 % των ατόμων που είναι εγγεγραμμένοι στην σελίδα σας βλέπει πραγματικά τις ενημερώσεις που κάνετε.
    Η αλήθεια είναι πως ακούγετε κάπως θλιβερό αλλά είναι πραγματικότητα
    Το Facebook γενικά έχει μειώσει αισθητά την προβολή των επιχειρήσεων στις ενημερώσεις των χρηστών. Αυτή είναι και μια αλήθεια σχετικά με το marketing στο Facebook για να βρουν οι χρήστες την επιχείρηση σας θα πρέπει να την διαφημίσετε.
    Τα καλά νέα πως δεν χρειάζεται να σπαταλήσετε τεράστια χρηματικά ποσά.
    Για παράδειγμα με 50 € μπορείτε να προβάλλετε το μήνυμα – διαφήμιση σας σε 5.000-10.000 άτομα και μπορείτε να στοχεύσετε πολύ συγκεκριμένες κατηγορίες.

  • 4

    Highly Scalable Content Promotion

    Εάν προσπαθείτε διαρκώς να δημιουργείτε καινούριο περιεχόμενο για το website σας τότε θέλετε σίγουρα οι πελάτες σας να το γνωρίζουν. Αυτός είναι ο λόγος που μοιράζεστε τις ενημερώσεις σας στα κοινωνικά δίκτυα (social media). Αλλά μόνο αυτό δεν ειναι αρκετό.
    Η διαφήμιση μπορεί να αυξήσει την εμβέλεια του περιεχομένου σας και μάλιστα στο τέλος θα έχετε συγκεντρώσει περισσότερες οργανικές προβολές.

    Πως μπορεί να συμβεί αυτό;
    Όταν οι χρήστες θα αρχίζουν να μοιράζονται την διαφήμιση σας τότε θα προσεγγίσετε ακόμα μεγαλύτερο κοινό
    Θα πρέπει να θυμάστε πως τα social media λειτουργούν σας χιονόμπαλα.

  • 5

    Η σωστή στόχευση μπορεί να έχει απίθανα αποτελέσματα

    Στο Facebook η σωστή στόχευση έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία απ’ οτι φαντάζεστε.
    Μπορείτε να στοχεύσετε με βάση την τοποθεσία, τα δημογραφικά στοιχεία, την ηλικία, το φύλο, τα ενδιαφέροντα, την δραστηριότητα τους και τους συνδέσμους. Το Facebook μπορεί να σας βοηθήσει με κάποιες επιλογές, που ίσως να μην έχετε ακούσει, να κάνετε την στόχευση σας ακόμα πιο συγκεκριμένη Για παράδειγμα μπορείτε να βασιστείτε σε:
    Πρόσφατες αγορές
    Γεγονότα της ζωής των χρηστών
    Συγκεκριμένο κοινό, έτσι ώστε να δημιουργήσετε πιστότητα για το brand σας
    Κοινό που ταιριάζει με τους στόχους που έχετε θέσει (lookalike audiences)

  • 6

    Facebook Remarketing (επαναληπτικό μάρκετινγκ)

    Όπως έχουμε ήδη αναφέρει είναι σχεδόν αναγκαίο για την επιχείρηση σας να έχετε διαφήμιση στο Facebook όμως είναι ακόμα πιο αναγκαίο να χρησιμοποιείτε την επιλογή του remarketing που δίνει το Facebook.
    Έαν δεν είστε ακόμα ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με την έννοια του remarketing θα πρέπει να εξηγήσουμε πως με το εργαλείο αυτό μπορείτε να προσεγγίσετε ξανά άτομα που έχουν επισκεφτεί την σελίδα σας ή έχουν χρησιμοποιήσει την εφάρμογή σας στο κινητό τους αλλά δεν έχουν προχωρήσει σε κάποια επιθυμητή ενέργεια. Το remarketing είναι ο καλύτερος τρόπος για να πλησιάσετε αυτά τα άτομα και να μεγαλώσετε την επιχείρηση σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το remarketing για να προωθήσετε τις προσφορές σας, να ενθαρρύνετε εγγραφές (email ή newsletter) ή να αυξήσετε τον αριθμό χρηστών της εφαρμογής σας. Σε κάθε περίπτωση ο συνδυασμός remarketing και Facebook μπορεί να λειτουργήσει πολύ εποικοδομητικά για την επιχείρηση σας

  • 7

    Επιλογή κλήσης

    Όπως διαβάσατε και παραπάνω, 1.39 δις επισκέπτες χρησιμοποιούν το κινητό τους για να συνδεθούν στο δίκτυο, ενώ περίπου μισό δις. χρήστες συνδέονται αποκλειστικά από το κινητό τους τηλέφωνο. Έτσι, η αμεσότητα μέσα απο το κινητό είναι μια τεράστια δυνατότητα.
    Έαν ένας χρήστης αποφασίσει να καλέσει την επιχείρηση σας, είναι ακόμα καλύτερο απο το να επισκεφτεί την σελίδα σας. Η δυνατότητα κλήσης που προσφέρεται απο το Facebook δίνει μια καινούρια δυναμική.
    Σκεφτείτε τους χρήστες κινητού τηλεφώνου, βλέπουν μια διαφήμιση πατάνε την επιλογή κλήσης και ο πελάτης βρίσκετε κοντά σας! Αντίθετα, η αναζήτηση στο desktop είναι λίγο πιο περίπλοκη γιατί ο χρήστης βλέπει μια διαφήμιση, την επιλέγει, μεταφέρεται στην αρχική σελίδα και στην συνέχεια ίσως να καλέσει. Οπότε η επιλογή που δίνει το Facebook σε κάθε περίπτωση είναι χρήσιμη.

  • 8

    Μετατρέψτε τους επισκέπτες σε πελάτες σας

    Με την διαφήμιση στο Facebook θα παρατηρήσετε κινητικότητα στην σελίδα σας, σίγουρα όμως μόνο αυτό δεν αρκεί.
    Θέλετε πελάτες και πωλήσεις.
    Για να το επιτύχετε αυτό θα πρέπει να μαρκάρετε τους επισκέπτες σας με ένα cookie. Αυτό θα σας βοηθήσει να χτίσετε το κατάλληλο κοινό για την καμπάνια remarketing.
    Τώρα μπορείτε να ξεκινήσετε να εφαρμόζετε δημογραφικά και συμπεριφορικά φίλτρα στο κοινό σας μέσα στο Facebook έτσι ώστε να στοχεύσετε σε μια συγκεκριμένη ομάδα ατόμων που ενδιαφέρονται για την επιχείρηση σας, έχουν επισκεφτεί την σελίδα ή μπορούν να αγοράσουν τα προϊόντα σας.

  • 9

    Εργαλεία που κάνουν την διαχείριση της διαφήμισης σας εξαιρετικά απλή

    Υπάρχουν ακόμα κάποιοι επιχειρηματίες που θεωρούν την διαφήμισης στο Facebook “περίπλοκη”. Εάν είστε ένας απο αυτούς τότε ίσως η τεχνολογία σας πείσει για το αντίθετο.
    Υπάρχουν εργαλεία στο Facebook με τα οποία μπορείτε να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε τις διαφημίσεις σας χωρίς κόπο. Είναι αλήθεια απλά θα πρέπει να τα δοκιμάσετε. Αξίζουν τον χρόνο και τα χρήματα που θα επενδύσετε αφού θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί.

Εάν χρειάζεστε βοήθεια με της Facebook διαφημίσεις σας μην διστάσετε να μας καλέστε