Πως να χτίσετε μια καμπάνια remarketing απο την αρχή μέχρι το τέλος

Υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν πως μόνο το 2-4% των επισκέψεων σε ιστοσελίδες φθανουν τελικά στην πραγματοποιήση της επιθυμητής ενέργειας. Η διατύπωση ενός τέτοιου στοιχείου μάλλον θα σε κάνει να θέλεις να μάθεις πως μπορεί αυτό να αλλάξει.

Ευτυχώς όμως ένας από τους τρόπους που μπορεί το πρόβλημα αυτό να αντιμετωπιστεί είναι μέσα απο τις εκστρατείες μάρκετινγκ που προσφέρονται απο το δίκτυο διαφημίσεων της Google. Το remarketing μπορεί να φέρει πίσω στο site σας τους επισκέπτες που “έφυγαν”.

Στο κείμενο αυτό θα εξετασσουμε κάθε δυνατό τρόπο για να επιστρέψουν όσοι “’εφυγαν”. Θα δούμε πως μπορείτε να δημιουργήσετε μια καμπάνια remarketing (επαναληπτικού μάρκετινγκ) και πως να επωφεληθείτε το μέγιστο απο αυτή.

Έτσι, στο τέλος του κειμένου θα έχετε τις ικανότητες που απαιτούνται για να δημιουργήσετε  μια καμπάνια remarketing (επαναληπτικού μάρκετινγκ) και να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Ας ξεκινήσουμε!

Καμπάνιες επαναληπτικού μαρκετινγκ

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προσεγγίσετε το κοινό σας και να προβάλλετε καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ (remarketing) με την χρήση AdWords.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο απο τα παρακάτω:

  • YouTube
  • Gmail
  • Εφαρμογές (App)
  • Display network
  • Remarketing Search Listings Ads

Θα πρέπει πάντα να έχετε υπ’όψιν σας πως ορισμένα απο τα εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για το επαναληπτικό μάρκετινγκ (remarketing) είναι πιο “εύκολα” απο κάποια άλλα. Παραδέιγματικά, είναι πιο έυκολο να δημιουργήσεις μια διαφήμιση display network (display network ad) απ’ότι ένα YouTube Video.

Επίσης είναι σημαντικό να θυμάστε πως το Remarketing Search Listings Ads δεν υπολογίζεται απο την Google σαν επαναστόχευση (retargeting)

Προσδιορίστε σωστά τους remarketing στόχους σας

target marketing
target marketing

Υπάρχουν τρία είδη επαναληπτικού μαρκετινγκ μέσα απο τα οποία θα μπορούσατε να καλύψετε τις ανάγκες σας

  1. Καμπάνιες που αφορούν άτομα που είχαν επισκεφθεί την σελίδα σας αλλά δεν είχαν προχωρήσει σε κάποια συγκεκριμένη ενέργεια

Πχ Generating leads from those who did not opt in on your landing pages

  1. Καμππάνιες που απευθύνονται σε άτομα που ξεκίνησαν κάποια αγορά αλλά δεν την ολοκλήρωσαν

Πχ Converting people who abandon carts.

  1. Καμπάνιες για άτομα που δεν έχουν επισκεφθεί ξανά την σελίδα που θέλετε να επισκεφθούν

Πχ Προωθητικό υλικό ή άλλες σελίδες στο website σας

 

Είναι σημαντικό να έχετε αποφασίσει  σε ποιά ενέργεια θέλετε να προχωρούν τα άτομα όταν εκτίθενται σε μια καμπάνια επαναληπτικού μάρκετινγκ (remarketing)

Όταν είστε έτοιμοι να απαντήσετε σε αυτό τότε μπορείτε να προχωρήσετε στα ακόλουθα:

  • Αποφασίσε ποιές είναι οι σελίδες που θέλετε να περιέχουν την καμπάνια επαναληπτικού μάρκετινγκ (remarketing) που θα προβάλλετε
  • Επιλέξτα ένα δίκτυο και αποφασίστε πώς το κοινό σας θα μπορεί να φτάσει σε αυτό.
  • Θα πρέπει να κατανοήσετε απόλυτα πως να δημιουργήσετε μια διαφήμισηγ προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κοινού που έχετε επιλέξει
  • Δημιουργήστε σελίδες dedicated to the audiences that you’re remarketing to

Εάν θέλετε να πετύχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στην καμπάνια επαναληπτικού μαρκετινγκ είναι απαραίτητο να γνωρίζετε με ποιό τρόπο θα διαχειριστείτε τα παραπάνω ερωτήματα.

Δημιουργήστε λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ

Υπάρχουν δύο μέρη για τη δημιουργία μιας καμπάνιας επαναληπτικού μάρκετινγκ

  1. Δημιουργήστε λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ
  2. Ξεκινήστε την καμπάνια σας στοχέυοντας στην λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ

Κατ’ αρχάς, ας μάθουμε πως μπορούμε να φτιάξουμε μια λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ

adwords sidebar

Συνδεθείτε στο AdWords και πατήστε την επιλογή “shared library” (κοινόχρηστη βιβλιοθήκη) η οποία βρίσκετε στο αριστερό sidebar

Στην συνέχεια επιλέξτε “κοινά” (audiences)

Θα πρέπει να γνωρίζετε πως το AdWords δεν ανιχνέυει ετικέτες επαναληπτικού μάρκετινγκ

remarketing tag

Εάν επιλέξετε, “Tag details” θα έχετε την δυνατότητα να αποκτήσετε πρόσβαση σε μια ετικέτα που θα μπορείτε να εγκαταστήσετε στο website σας.

remarketing tag info

Δημιουργήστε λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ

Υπάρχουν δύο μέρη για τη δημιουργία μιας καμπάνιας επαναληπτικού μάρκετινγκ

  1. Δημιουργήστε λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ
  2. Ξεκινήστε την καμπάνια σας στοχέυοντας στην λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ

Κατ’ αρχάς, ας μάθουμε πως μπορούμε να φτιάξουμε μια λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ

Εάν δεν θέτε να το εγκαταστήσετε εσείς, μπορείτε να στείλετε την ετικέτα με μήνυμα στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης της εταιρείας σας. Βεβαιωθείτε ότι αυτή η ετικέτα έχει εγκατασταθεί σε κάθε σελίδα του website saw. Με αυτόν τον τρόπο θα αποκτήστετε περισσότερη ελευθερία για να εκτελέσετε διάφορες εκστρατείες μάρκετινγκ.

Σε κάθε περίπτωση, απο την στιγμή που θα προσθέσετε ετικέτες θα πρέπει να δημιουργήστε λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ.

Για να το κάνετε αυτό κάντε κλίκ στην επιλογή ‘+remarketing list’ που βρίσκετε στο τμήμα shared library

remarketing list
remarketing list options
remarketing list options

Στην συνέχεια, θα πρέπει να αποφασίσετε ποιά βάση δεδομένων θέλετε να χρησιμοποιήσετε έτσι ώστε το AdWords να είναι σε θέση να στοχέυει το κοινού που θα απευθύνει την καμπάνια επαναληπτικού μάρκετινγκ

 

Το τι θα επιλέξετε εξαρτάται αο τα δεδομένα που ήδη έχετε ή απο αυτά που μπορείτε να επιλέξετε.

Υπάρχουν τέσσερις επιλογές:

  • Επισκέπτες του website σας – κάντε remarket τα άτομα που ήδη έχουν επισκεφθεί το website σας
  • Χρήστες της εφαρμογής – κάντε remarket τα άτομα που χρησιμοποιούν ήδη την εφαρμογή που έχετε δημιουργήσει
  • Email πελατών – κάντε remarket στα άτομα που σας έχουν διαθέσει την διεύθυνση email
  • Χρήστες YouTube – κάντε remarket στα άτομα που έχουν ήδη δεί ή έχουν αντιδράσει το YouTube κανάλι σας ή έχουν δεί τα βίντεο σας
remarketing list

Στο άρθρο (post) αυτό θα επικεντρωθούμε στους επισκέπτες του website σας, τους χρήστες του YouTube και σε όσους έχουν ήδη διαθέσει το email τους.

Ας δούμε πως πως μπορείτε να δημιουργήσετε μια καμπάνια επαναλήπτικού μάρκετινγκ βασισμένοι στους επισκέπτες του website σας.

Βεβαιωθείτε πως έχετε ονομάσει την λίστα επεναληπτικού μάρκετινγκ έτσι ώστε όταν θα θελήσετε να ελέγξετε τις καμπάνιες σας να μπορείετε άμεσα να κάνατε τον έλεγχο.

Υπενθύμιση, οι στόχοι της καμπάνιας σας θα πρέπει να συνάδουν με όσους έχετε προσθέσει στην λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ

Σημείωση, αν θέλετε να έχετε πλήρη απόδοση απο τις παραπάνω επιλόγες, θα πρέπει να βεβαιωθείτε πως έχετε εγκαταστήσει ετικέτες επαναληπτικού μάρκετινγκ σε όλες τις σελίδες του website σας

Επισκέπτες της ιστοσελίδας σας – μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό για μια σελίδα προορισμού, ώστε να οδηγούν εγγραφές για τους ανθρώπους που δεν προχώρησαν σε κάποια επιθυμητή ενέργεια (you can use this for a landing page, in order to drive sign ups for people who didn’t take a desired action).

Επισκέπτες της σελίδας σας που δεν επισκέπτονται άλλη σελίδα – μπορεί να χρησιμοποιηθεί για άτομα που βλέπουν τα προιόντα σας αλλά δεν επιλέγουν να μεταβούν στην σελίδα “αγοράς”. Αυτό είναι μόνο για το “δίκτυο εμφάνισης” (display network).

Επισκέπτες της σελίδας σας που επισκέπτονται άλλη σελίδα – μπορεί να χρησιμοποιηθεί για άτομα που γενικότερα περιηγούνται στην ιστοσελίδα σας, ίσως συγκρίνοντας διάφορες παραλλαγές ενός προϊόντος Αυτό είναι μόνο για το “δίκτυο εμφάνισης” (display network).

Άτομα που επισκέπτονται την σελίδα σας συγκεκριμένες χρονικές περιόδους – στοχέυστε στα άτομα που επισκέπτονται την σελίδα σας όταν κάνετε προωθητικές καμπάνιες. Για παράδειγμα, απο την εμπειρία σας μπορεί να έχετε παρατηρήσει αυξημένη κίνηση σε συγκεκριμένες περιόδους όπως Χριστούγεννα ‘η στην γιρτη του Αγ. Βαλεντίνου. Μπορείτε λοιπόν, να φτιάξετε μια λίστα με αυτό το χαρακτηριστικό και στην συνέχεια να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον (You can build a list of these people using this feature and subsequently target them in the future. You’ll need to have a long list duration, in this instance).

Επισκέπτες του website με συγκεκριμένα γνωρίσματα – For people who ran remarketing campaigns a while ago and have different ‘remarketing tags’ for different pages.

Υπάρχει ακόμα η επιλογή για “προσαρμοσμένους συνδυασμούς” εάν όμως τώρα ξεκινάτε να μαθέτε την διαδικάσια του επαναληπτικού μάρκετινγκ καλό θα ήταν να μην το δοκιμάσετε ακόμα

 

Μόλις αποφασίσετε μια επιλογή θα χρειαστεί να σας παρέχουν έναν σύνδεσμο URL που να ταιρίαζει με αυτά που προσπαθήτε να πετύχετε.

people who visited

Μόλις αποφασίσετε μια επιλογή θα χρειαστεί να σας παρέχουν έναν σύνδεσμο URL που να ταιρίαζει με αυτά που προσπαθήτε να πετύχετε.

δημιουργήσετε κανόνα

Για παράδειγμα θα μπορούσατε να δημιουργήστε έναν κανόνα οτι όποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας και βλέπει την “webinar” σελίδα στο URL θα προστίθεται στη λίστα (So, I could create the rule that anyone who visits neilpatel.com and views a page with ‘webinar’ in the URL is added to the list).

δημιουργήστε έναν κανόνα

If I wanted to promote a webinar course, I could promote it to people in this remarketing list, as I know they’re interested in the topic of ‘webinars.’

Μπορείτε ακόμα να αποφασίσετε να προσθέσετε σε αυτή την λίστα άτομα απο τις τελευταίες 30 ημέρες, αλλά η δυνατότητα για να το κάνετε αυτό εξαρτάται απο το πόσο καιρό είχατε εγκαταστήσει ετικέτες επαναληπτικού μάρκετινγκ στο website σας.

Παρακάτω, ας δούμε πως μπορείτε να χτίσετε μια λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας την επιλογή του YouTube

video remarketing

Θα πρέπει να επιλέξετε πως θα συμπληρωθεί αυτή λίστα επιλέγοντας “list type”

video list type

Το τι θα επιλέξετε εξαρτάται απο τους στόχους της καμπάνιας σας και απο το τι δείχνουν συγκεκριμένες ενέργειες για τα άτομα.

Για παράδειγμα, εάν κάποιος ‘βλέπει συγκεκριμένα βίντεο’ μπορείτε να ξέρετε για ποία θέματα ενδιαφέρεται και άρα μπορείτε να προωθήσετε σχετικό περιεχόμενο του website σας ή σχετικά προιόντα.

Είναι επίσης καλή ιδέα να επιλέξετε “χρήστες απο τις τελευταίες 30 ημέρες” καθώς έτσι η καμπάνια σας μπορεί να λειτουργήσει άμεσα (πιο γρήγορα)

video info shorting

Καταληκτικά, ας δούμε πως την δημιουργία λίστας επαναληπτικού μάρκετινγκ με email πελατών

new customer mail

Η διαδικασία είναι πραγματικά πολύ απλή. Δώστε στην λίστα σας ένα συγκεκριμένα όνομα και στην συνέχεια προσθέστε την λίστα με τις διευθύνσεις email.

Είναι σημαντικό να αποκτήσετε τα email αυτά με ηθικό τρόπο και όχι να τα αγοράσετε. Εάν οι άνθρωποι επέλεξαν να ενταχθούν στις λίστες σας αυτό σημαίνει πως είναι σύμφωνοι με την πολιτική που ακολουθεί η Google.

Σημείωση: θα πρέπει να έχετε παραπάνω απο 1000 email για ακολουθήστε αυτο τον επιλογή.

Έχοντας τις διευθύνσεις email είστε σε θέση να βρείτε αυτούς τους ανθρώπους στο YouTube, στο SERPs και μέσα στο Gmail.

Πως μπορείτε λοιπόν να χτίσετε μια καμπάνια επαναληπτικού μάρκετινγκ?Φτιάχνοντας μια καμπάνια επαναληπτικού μάρκετινγκ

Εάν θέλετε να να δημιουργήσετε μια καμπάνια display network επαναληπτικού μάρκετινγκ θα πρέπει να προχωρήσετε την

διαδικάσια μέσω των ρυθμίσεων (If you want to set up a Display Network remarketing campaign, go through the normal set up process for such a campaign).

create an ad group

Στην συνέχεια όταν φτάσετε στην ενότητα όπου μπορείτε να επιλέξετε την “δημιουργία ομάδας διαφημίσεων και διαφήμισης” επιλέξτε ο πεδίο “ενδιαφέροντα και επαναληπτικό μάρκετινγκ”.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.