Μετέτρεψε τους επισκέπτες σου σε subscribers!

email marketing subscribers

Σκέφτεστε συχνά πώς να μετατρέψετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σε συνδρομητές;

Σίγουρα η χαρά σας θα ήταν απερίγραπτη αν καταφέρνατε να είχατε 100.000 επισκέψεις στην ιστοσελίδα σας.

Απ’ την άλλη όμως, αν το ποσοστό μετατροπής σας είναι χαμηλό, όλος αυτός ο όγκος επισκεψιμότητας θα είχε μικρό αποτέλεσμα.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι εξαιρετικά ζωτικής σημασίας να καταφέρετε να μετατρέψετε την επισκεψιμότητά σας σε συνδρομητές (και τελικά, να μετατρέψετε αυτούς τους συνδρομητές σε πελάτες που πληρώνουν για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας).

Πώς μπορεί, λοιπόν, να γίνει αυτό;

Παρουσιάζονται επτά τρόποι παρακάτω, με τους οποίους θα μπορέσετε να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε συνδρομητές.

1. Δημιουργήστε ποιοτικό περιεχόμενο, το οποίο να ανταποκρίνεται στην πρόθεση των ατόμων που πραγματοποιούν αναζήτηση

Είναι γνωστό ότι η Google αξιολογεί την ποιότητα των ιστοσελίδων.

Ο απώτερος όμως σκοπός της Google, είναι να δείξει στα άτομα που πραγματοποιούν αναζήτηση, το περιεχόμενο που ανταποκρίνεται καλύτερα στην πρόθεσή τους, με βάση το συγκεκριμένο ερώτημα αναζήτησης.

Έτσι λοιπόν, θα πρέπει πάντα να δημιουργείτε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, το οποίο ανταποκρίνεται στην πρόθεση του χρήστη.

Αυτό το είδος περιεχομένου θα επιτύχει καλή σειρά κατάταξης στα αποτελέσματα αναζήτησης, και – το σημαντικότερο – θα κατευθύνει στοχευμένη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας.

2. Χρησιμοποιήστε την κατάλληλη Προτροπή Σε Δράση (Call to Action)

Το κατάλληλο Call to Action μπορεί να αποτελέσει την ειδοποιό διαφορά μεταξύ της ανάρτησης περιεχομένου που καταναλώνεται μόνο από τους επισκέπτες (είτε αυτό είναι ένα βίντεο, είτε μία ανάρτηση blog), και του περιεχομένου, το οποίο οδηγεί στην ανάληψη από τους επισκέπτες σας, της συγκεκριμένης δράσης που επιθυμείτε να αναλάβουν.

Δείτε το παράδειγμα της ιστοσελίδας SexyConfidence.com:

email marketing subscribers

Το συγκεκριμένο Call to Action είναι εξαιρετικό, διότι δεν σας ζητά απλά να εγγραφείτε ως συνδρομητής, αλλά σας δελεάζει. Επιπλέον, διαθέτει και άψογο σχεδιασμό.

Πώς μπορείτε λοιπόν να δημιουργήσετε το τέλειο Call to Action;

Θα πρέπει να δείξετε ότι παρέχετε αξία στο κοινό-στόχο σας.

Με το κατάλληλο μείγμα ελκυστικού περιεχομένου και τέλειας Προτροπής Σε Δράση, θα είστε σε θέση να μετατρέψετε περισσότερους επισκέπτες σε συνδρομητές.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να συνεχίσετε να κτίζετε την εμπιστοσύνη, και να πείθετε τους συνδρομητές σας, ότι η αγορά των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας αποτελεί την καλύτερη επιλογή που έχουν κάνει.

email marketing subject line

3. Εστιάστε στον σχεδιασμό, έτσι ώστε να αυξήσετε τους συνδρομητές σας

Η καλή επιλογή του θέματος του περιεχομένου σας αποτελεί κομβικό σημείο προκειμένου να προσελκύσετε επισκέπτες και να τους πείσετε να εγγραφούν ως συνδρομητές / subscribers.

Αναπτύξτε τη δημιουργικότητά σας. Αντί να τοποθετήσετε Call to Action σε κάθε σημείο της ιστοσελίδας σας, περιοριστείτε σε ένα ή δύο σημεία και αφήστε τον σχεδιασμό που έχετε δημιουργήσει να πείσει τους επισκέπτες σας.

Παρατηρείστε αυτό το παράδειγμα, από την εταιρεία Ugmonk, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο της μόδας:

email marketing subscribers

Το κύριο σημείο, στο οποίο εστιάζει η εταιρεία, δεν είναι οι μετατροπές, αλλά οι συνδρομητές. Διαθέτει μία Προτροπή Σε Δράση, η οποία στοχεύει στο να συνεχίσουν τα άτομα τα ψώνια τους, αλλά και μία ακόμη Προτροπή Σε Δράση, όσον αφορά τις εγγραφές συνδρομητών, η οποία είναι πολύ πιο έντονη.

4. Χρησιμοποιήστε διαφορετικά είδη περιεχομένου

Η ποικιλομορφία των  ειδών περιεχομένου που δημοσιεύετε σας βοηθά να προσεγγίσετε διαφορετικά κοινά.

Χρησιμοποιήστε οτιδήποτε μπορείτε να σκεφτείτε, και το οποίο μπορεί να προσθέσει μία διαφορετική απόχρωση στο περιεχόμενό σας κάθε φορά που δημοσιεύετε, όπως

  • Πληροφοριογραφήματα (Infographics).
  • Βίντεο.
  • Μελέτες περιπτώσεων.
  • Πειράματα.
  • Ειδήσεις.
  • Εκπαιδευτικό/επεξηγηματικό υλικό.
  • Συλλογές περιεχομένου.

Χρησιμοποιήστε το πλήκτρο/ button σας για εγγραφή συνδρομητή ως Call to Action, και είστε έτοιμος.

call to action button

5. Χρησιμοποιήστε φωτεινά πλαίσια μηνυμάτων

Η χρήση ενός φωτεινού πλαισίου μηνυμάτων αποτελεί άλλον έναν εξαιρετικό τρόπο για να τονίσετε την Προτροπή σας Σε Δράση και να εστιάσετε στην εγγραφή συνδρομητών.

Τα φωτεινά πλαίσια μηνυμάτων δεν είναι πάντα αποτελεσματικά για Προτροπές Σε Δράση μέσω άμεσης αγοράς, διότι εμφανίζονται τόσο γρήγορα, που οι πελάτες μπορεί να μην είναι ακόμη έτοιμοι. Ωστόσο η προτροπή που στοχεύει στην εγγραφή συνδρομητών είναι εξαιρετικά αποτελεσματική.

6. Διαφημίστε τη συνδρομή σας, μέσω της επίλυσης προβλημάτων

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το περιεχόμενο που χαρακτηρίζεται από τον μεγαλύτερο αριθμό μετατροπών είναι ταυτόχρονα χρήσιμο και πρακτικό.

Πολλά άτομα χρησιμοποιούν τη Google για να πραγματοποιήσουν αναζήτηση για τη λύση ενός προβλήματος ή για να μάθουν κάτι.

Αν το περιεχόμενό σας καταφέρει να βοηθήσει αυτά τα άτομα – προωθώντας, παράλληλα, μία υπηρεσία ή ένα προϊόν που πουλάτε – τότε έχετε πετύχει ακριβώς τον στόχο σας και θα δείτε τις μετατροπές σας να αυξάνονται θεαματικά.

Να λοιπόν, ένα σπουδαίο κόλπο:

Δώστε στους αναγνώστες μία γεύση του τρόπου με τον οποίο μπορεί να επιλυθεί το πρόβλημα, ζητώντας τους ταυτόχρονα να εγγραφούν ως συνδρομητές προκειμένου να λαμβάνουν περισσότερες συμβουλές.

Η ιστοσελίδα HubSpot θεωρείται αυθεντία σε αυτόν τον τομέα. Αρχικά, δημοσιεύει τίτλους άρθρων, μέσω των οποίων υποτίθεται ότι είναι εφικτή η επίλυση ενός προβλήματος, δίνοντάς σας μία πρόγευση της λύσης που προτείνει.

Στη συνέχεια, όμως, σας ζητά να κάνετε κάτι άλλο (στη συγκεκριμένη περίπτωση, να δηλώσετε ενδιαφέρον, μέσω εγγραφής, για τη λήψη ενός ηλεκτρονικού βιβλίου, ενώ στην περίπτωση της ιστοσελίδας Search Engine Journal (SEJ), σας ζητά να εγγραφείτε ως συνδρομητής σε ένα ενημερωτικό δελτίο).

Η ύπαρξη ενός ενημερωτικού δελτίου, το οποίο εστιάζει στο συγκεκριμένο πρόβλημα, παίζει καταλυτικό ρόλο. Ωστόσο, για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων, θεωρείται σκόπιμη η πρακτική διαχωρισμού των συνδρομητών σε δύο διαφορετικά τμήματα, κατά την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς αυτούς.

7. Αναλύστε το περιεχόμενό σας

Προσέξτε να μην τα κάνετε θάλασσα μόλις αποκτήσετε περισσότερους συνδρομητές! Εξασφαλίστε τη διατήρησή τους μακροπρόθεσμα.

Εστιάστε στο περιεχόμενό σας. Συγκεκριμένα, μέσω της ανάλυσης του περιεχομένου σας.

Η μέτρηση της απόδοσης του περιεχομένου που δημιουργείτε θα σας βοηθήσει να καταλάβετε ποιές μέθοδοι ή ποιά θέματα ήταν αυτά που λειτούργησαν καλύτερα, και ποιά θα πρέπει να επαναλάβετε αργότερα.

Είναι σημαντικό να θέσετε στόχους. Αυτό θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε, ποιό είδος περιεχομένου συμβάλλει καλύτερα στην προσπάθειά σας να επιτύχετε τους στόχους αυτούς.

Για παράδειγμα, αν ο στόχος σας για τον περασμένο μήνα ήταν να αυξήσετε τους συνδρομητές της ιστοσελίδας σας, μία διεξοδική ανάλυση θα αποκαλύψει τι λειτούργησε αποτελεσματικά για τη δημιουργία μεγαλύτερης απήχησης και τι όχι, πράγμα που θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τη στρατηγική περιεχομένου σας για τον τρέχοντα μήνα.

Κύριο συμπέρασμα

Μερικές φορές, η υιοθέτηση της νοοτροπίας απόκτησης γρήγορων μετατροπών «εδώ και τώρα» μπορεί να λειτουργήσει ανασταλτικά στην προσπάθειά σας.

Αφού δημιουργήσετε μία εξαιρετική ιστοσελίδα, πολύ καλή SEO, καθώς και ανάλογο επίπεδο περιεχομένου (και ενδεχομένως, κάνοντας παράλληλη χρήση του Google AdWords) κατευθύνοντας με αυτόν τον τρόπο επισκεψιμότητα προς την ιστοσελίδα σας, μπορείτε να μετατρέψετε τους επισκέπτες αυτούς σε συνδρομητές.

Μετά από αυτό, μπορείτε να πάρετε αυτούς τους συνδρομητές και να τους μετατρέψετε σε πιστούς πελάτες, οι οποίοι συμμετέχουν στην ιστοσελίδα σας και πληρώνουν για την αγορά των προϊόντων ή υπηρεσιών σας.

Αφήστε μια απάντηση